خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی درپاسخ به ایلنا:

سهم صنعتی سازی در اجرا کمتر از ۱۵ درصد است

کد خبر : ۱۲۵۷۱۶

با هماهنگی با وزارت نفت و سازمان بهینه سازی مصرف سوخت قرار است آزمایشگاهی برای مطابقت سیستم های ساختمانی به عمل آید.

رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی با بیان اینکه در اجرای صنعتی سازی سهمی کمتر از ۱۵ درصد داریم، گفت: اما این سهم در اجزای صنعتی ساختمان ۲۰ درصد است و هدفگذاری ما برای رسیدن به سهم سی درصدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شکرچی زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا افزود: هرچند نمی‌توان آمار ۳۵ درصدی صنعتی‌سازی را تأیید کرد اما تلاش می‌کنیم تا سهم کنونی ۱۵ درصدی را دوبرابر کنیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت جدیدی در زمینه صنعتی سازی انجام شده است تأکید کرد: با رفع موانع صنعتی سازی و آموزش نیروی انسانی سعی می‌کنیم این موضوع را به صورت راهبردی در مرکز پیش ببریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همه مقررات ملی در حوزه معماری و شهرسازی و راه ترابری قرار است انجام شود توضیح داد: که در گذشته مقررات ملی در قانون جزو وظایف مرکزتحقیقات بوده است و دفتر مقررات ملی سازمان نیز بخشی از این وظایف را انجام میدهد.

شکرچی زاده با بیان اینکه مبحثانرژی در دستور کار مرکز تحقیقات است توضیح داد: بیش از ۶۰ درصد انرژی در حوزه ساختمان و حمل و نقل مطرح می‌شود که از این مقدار ۳۶ درصد در بخش ساختمان و ۲۴ در بخش حمل و نقل بوده است که با هماهنگی با وزارت نفت و سازمان بهینه سازی مصرف سوخت قرار است آزمایشگاهی برای مطابقت سیستم های ساختمانی به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز