خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با ایلنا عنوان کرد:

طرح جامع مسکن به هفته آینده موکول شد / سایه‌ عدم ارائه سیاست‌های کلی مسکن بر رکود بازار

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۰۷

شاید یکی از دلایل رکود موجود در بازار مسکن عدم ارائه طرح مسکن دولت باشد اما قطعا تمام دلیل رکود فعلی این مساله نخواهد بود.

باید سیاست‌های کلی دولت در خصوص مسکن و وضعیت بودجه ۹۳ مشخص شود تا بتوان تصمیمات لازم را در خصوص بازار مسکن و وضعیت موجود اتخاذ شود.

سید مهدی هاشمی(رئیس کمیسیون عمران مجلس) در گفت وگو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به تعطیلی مجلس، طرح جامع مسکن به هفته آینده موکول شد، پس از ارائه طرح جامع مسکن توسط وزیر راه و شهرسازی به مجلس، این طرح در کمیسیون عمران مورد بحثوبررسی قرار گرفت و در صورت نیاز برای اظهار نظر به سایر کمیسیون‌های مجلس نیز ارائه خواهد شد و سپس نتیجه‌گیری نهایی در خصوص این طرح اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به طرح مواردی درخصوص برنامه دولت در خصوص مسکن اقشار کم درآمد؛ اظهار داشت: تاکنون ابعاد این طرح به طور کامل شفاف‌سازی نشده که بتوان درخصوص آن اظهارنظر کرد طبعا پس از ارائه طرح و توضیحات وزیر درخصوص آن بهتر می‌توان در این ارتباط اعلام نظر کرد.

هاشمی همچنین با اشاره به رکود ایجاد شده در بازار مسکن گفت: شاید یکی از دلایل رکود موجود در بازار مسکن عدم ارائه طرح مسکن دولت باشد اما قطعا تمام دلیل رکود فعلی این مساله نخواهد بود.

وی افزود: باید سیاست‌های کلی دولت در خصوص مسکن و همچنین وضعیت بودجه ۹۳ مشخص شود تا بتوان تصمیمات لازم را در خصوص بازار مسکن و وضعیت موجود اتخاذ شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تصریح کرد: تبعا هر آنچه که پس از بررسی در کمیسیون عمران مصوب شود در بازار خرید و فروش مسکن تاثیر خواهد گذاشت اما فعلا هر گونه اظهار نظر در این ارتباط زود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز