خبرگزاری کار ایران

حضور ایرانسل در ایران کام ۲۰۱۴ مشهد

کد خبر : ۱۳۴۴۴۶

ایرانسل امسال نیز میزبان بازدیدکنندگان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشینهای اداری(الکامپ۲۰۱۴) مشهد و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی خواهد بود.

ایرانسل امسال نیز میزبان بازدیدکنندگان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشینهای اداری(ایران کام۲۰۱۴) مشهد و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، شهروندان مشهدی می توانند با حضور درغرفه اختصاصی ایرانسل در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، با جدیدترین خدمات این سرویس دهنده خدمات ارتباطی کشور، در قالب تجربه زندگی دیجیتال، راهکارهای سازمانی و وایمکس آشنا شوند. همچنین در بخش ویژه " از من بپرسید "، کارشناسان، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان در زمینه‌های مختلف محصولات و خدمات ایرانسل خواهند بود.

علاوه بر این، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح روز هجدهم دیماه، ایرانسل با برپایی همایشی در حوزه " راهکارهای سازمانی "، به معرفی جدیدترین راهکارها و خدمات سازمانی خود جهت ارائه خدمات ارتباطی خاص به موسسات، شرکتهای دولتی و خصوصی و سازمانها خواهد پرداخت. حضور در این همایش برای عموم آزاد خواهد بود.

گفتنی است، نمایشگاه ایران کام ۲۰۱۴ مشهد و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی مشهد، از ۱۷ تا ۲۰ دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز