خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت عمران بهسازی شهری:

طرح جدید نوسازی بافت های فرسوده عملیاتی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۸

در طرح اسکان پایا شهرداری تخفیف و تسهیلات می دهد و استانداری هماهنگی های خدمات رسانی برای تأمین زیرساخت های شهری را انجام می دهد و دولت هم تسهیلات و ابزارهای حقوقی را در اختیار سازمان مربوطه قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت عمران بهسازی شهری ایران گفت: طرح اسکان پایا با هدف تأمین مسکن در بافت‌های فرسوده از طریق نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سعید ایزدی گفت: یکی از سیاست‌های درست برای تأمین مسکن استفاده از ظرفیت‌های بافت‌های فرسوده است و در مرحله نخست، طرح پنج هزار واحدی در بافت‌های فرسوده شهر تبریز اجرایی شده است.

ایزدی افزود: این شیوه علاوه بر خانه دار کردن ساکنان بافت‌های فرسوده، ضمن ارتقای کیفیت، به این محدوده‌ها رونق می‌بخشد.

وی گفت: با برنامه ریزی صحیح و سیاست‌های حمایتی این کار را پیش خواهیم برد.

مدیرعامل شرکت عمران بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه طرح اسکان پایا به صورت نمونه در بافت‌های فرسوده شهری تبریز اجرا می‌شود، عنوان داشت: در طرح اسکان پایا شهرداری تخفیف و تسهیلات می‌دهد و استانداری هماهنگی‌های خدمات رسانی برای تأمین زیرساخت‌های شهری را انجام می‌دهد و دولت هم تسهیلات و ابزارهای حقوقی را در اختیار سازمان مربوطه قرار می‌دهد.

ایزدی گفت: این طرح به شکل مشارکتی و مردم محور است که در ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده همکاری می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: این پنج هزار واحد در چهار سال ساخته شود و افزود: در صورت دستیابی به نتایج درنظر گرفته شده؛ این طرح در شهرهای دارای بافت فرسوده اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز