خبرگزاری کار ایران

نرخ فروش و اجاره ملک در منطقه شمال تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۰

ملک ۷۰ متری در منطقه فرشته، خیابان تختی واقع در طبقه پنجم ساختمان نوسازپنج طبقه دو واحدی دارای استخر، سونا، جکوزی و چشم انداز کوه متری هشت میلیون و هشتصد هزار تومان گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بررسی‌ها از بازار مسکن نشان می‌دهد در شرایط کنونی بازار معاملات مسکن تحت تاثیر سیاستهای اخیر دولت در حوزه مسکن روزهای بی‌رونقی را داشته به گونه‌ای که این رکود کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمتها را موجب شده است. البته این وضعیت در حوزه نقل و انتقالات بیشتر نمایان بوده و به جهت تمایل بیشتر متقاضیان در حوزه معاملات اجاره بها برقراری نسبی معاملات را در این بخش شاهد هستیم. در همین راستا و باتوجه سیاست خبرگزاری در اطلاع رسانی شفاف از این پس قیمت برخی از مناطق شهر تهران در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

قیمت آپارتمانهای شمال شهر:

بر اساس گزارش میدانی به دست آمده در روز شنبه ۲۱ دی ماه از قیمت آپارتمانهای ۷۰ تا ۱۰۰ متری هم اکنون ملک ۷۰ متری در منطقه فرشته، خیابان تختی واقع در طبقه پنجم ساختمان نوسازپنج طبقه دو واحدی دارای استخر، سونا، جکوزی و چشم انداز کوه متری هشت میلیون و هشتصد هزار تومان گزارش شده است.

همچنین ملک ۷۵ متری در منطقه زعفرانیه خیابان ثارالله واقع در طبقه چهاردهم برج ۱۶ طبقه سه واحدی یک سال ساخت دارای استخر، سونا، جکوزی و چشم انداز کوه و شهر متری نه میلیون و پانصد هزار تومان گزارش شده است.

ملک ۷۰ متری در منطقه ولنجک خیابان پانزدهم واقع در طبقه چهارم برج ۱۷ طبقه چهار واحدی دو سال ساخت دارای استخر، سونا، جکوزی و چشم انداز شمل و جنوب شهر متری هفت میلیون و هفتصد هزار تومان گزارش شده است.

نرخ اجاره بها در شمال تهران:

بر اساس این گزارش نرخ اجاره بهای ملک ۷۰ متری دو خوابه در منطقه الهیه خیابان آقابزرگی طبقه اول ساختمان پنج طبقه ۴ واحدی و پنج سال ساخت دارای فول امکانات بیست میلیون ودیعه و دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اجاره است.

نرخ اجاره بهای ملک ۱۰۰ متری دو خوابه منطقه قیطریه طبقه دوم ساختمان پنج طبقه دو واحدی، پنج سال ساخت دارای فول امکانات بیست میلیون ودیعه و سه میلیون تومان اجاره گزارش شده است.

نرخ اجاره بهای ملک ۹۰ متری دو خوابه منطقه ولنجک خیابان هجدهم طبقه پنجم برج ۱۲ طبقه چهارواحدی، پنج سال ساخت دارای فول امکانات سی میلیون ودیعه و سه میلیون و پانصدهزار تومان اجاره گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز