خبرگزاری کار ایران

تولید سیم‌کارت داخلی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۳۰

با افتتاح دومین شرکت تولید کننده سیم کارت هزینه تولید تا ۳۰ درصد کاهش خواهد یافت

امروز دومین شرکت تولیدکننده سیم کارت در داخل کشور و تحت عنوان رسام نگار جاوید کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سجادی نیا رییس هیئت مدیره در حاشیه مراسم افتتاح این شرکت با عنوان اینکه قرار است تا پایان امسال پنج میلیون سیم‌کارت جدید و تا پایان سال آینده ۲۰ میلیون سیم‌کارت دیگر را برای مجموعه همراه اول تولید کنیم گفت: از حدود ۱۰ سال پیش تاکنون شرکت پردازش تصویر رایان در زمینه چاپ و بسته‌بندی محصولات دخانیات، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی به فعالیت مشغول است.

وی تصریح کرد: این شرکت بعدها اقدام به تملک شرکت رسام نگار جاوید کرد و هم اکنون در چهار بحثچاپ و بسته بندی، چاپ امنیتی، تولید هولوگرام و چاپ تجاری فعالیت می کند ضمن آنکه در زمینه هولوگرام تنها شرکتی است که از صفر تا صد کار را به طور کامل انجام می‌دهد.

اوهمچنین در خصوص نحوه فعالیت شرکت رسام نگار جاوید گفت: در این مجموعه از این پس تولید کارت‌های هوشمند از جمله کارتهای شناسایی، کارت سوخت و سیم کارت را شاهد خواهیم بود

سجادی نیا در ادامه با عنوان اینکه تا همین یک ماه گذشته سیم کارت های مورد نیاز همراه اول با نظارت شرکت های خارجی از چین وارد می شده است گفت: با آغاز به کار این شرکت قادر خواهیم بود تا نیاز کشور ا از تامین سیم کارت مرتفع سازیم.

وی همچنین از دیگر فعالیت های شرکت به تولید کارت شارژهای اپراتورها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در این مجموعه امکان تولید سالانه ۴۵ میلیون کارت هوشمند وجود دارد که براساس نیاز اپراتورها، بانک‌ها و سازمان ثبت اسناد می توان تولید کرد.

سجادی نیا در پاسخ به این سوال که با تولید سیم‌کارت‌ها در داخل کشور از این پس چه میزان تفاوت در هزینه تمام شده سیم کارت ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: ‌ قطعا قیمت تمام شده سیم کارت برای ما حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از سیم کارت‌هایی که در کشورهای دیگر تولید می شوند خواهد بود.

رییس هیات مدیره رسام نگار جاوید همچنین یادآور شد: در حال حاضر این شرکت سالانه حدود ۳۵۰ میلیون کارت شارژ با قیمت‌های مختلف را برای شرکت همراه اول تهیه می کند به گونه ای که هزینه ۴ هزار تومانی تهیه کارت شارژ برای اپراتور به حدود ۲۵۰۰ تومان کاهش خواهد یافت.

وی در رابطه با کیفیت سیم کارت ها گفت: کیفیت سیم کارت ها تپغییر نخواهد کرد ضمن آنکه امکان تغییر رنگ فصلی سیم کارت ها برای اپراتور نیز مهیا است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز