خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

اختلاف حساب دلیل تاخیر پروزاهای اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۲

تازمانی که شرکت‌های هواپیمایی در مبنای محاسبه هزینه‌ها با دیگر سازمان‌ها اختلاف داشته باشند، مشکل تاخیرها لاینحل باقی خواهد ماند که البته در نهایت دود آن به چشم مردم خواهد رفت.

رییس سابق سازمان هواپیمایی کشور دلیل تاخیرهایی که باعثآزار مردم شده است را اختلاف میان شرکت‌های دولتی و خصوصی در مبنای محاسبه هزینه‌ها دانست.

حمیدرضا پهلوانی رییس سابق سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تاخیرهای مکرر پروازها اظهار داشت: تا زمانی که شرکت‌های هواپیمایی با سازمان‌هایی نظیر سازمان هواپیمایی کشور، وزارت نفت و دیگر سازمان‌های مرتبط در خصوص مشکلات مالی و اختلاف در مبنای محاسبه هزینه‌ها با هم مغایرت داشته باشند مشکل تاخیرها لاینحل باقی خواهد ماند که البته در آخر دود آن به چشم مردم می‌رود.

پهلوانی افزود: حل مشکل شرکت‌های خصوصی و دولتی تنها راه حل برای از بین بردن مشکل تاخیرهای مکرر اخیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضرشرکت‌های هواپیمایی از تمام ناوگان‌های خود بهره می‌برند که این مغایر با قانون سازمان هواپیمایی کشور است و باید یک فاز تاخیری برای مسافرین آن شرکت وجود داشته باشد.

پهلوانی تصریح کرد: بر اساس قانون فوق هر فروند هواپیما در روز مجاز به ساعت‌های مشخص برای پرواز است که این موضوع در کشور رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاخیرها به صورت زنجیره عمل می کنند افزود: زمانی که یک تاخیر در ابتدای صبح پیش می‌آید تا پایان شب شرکت را درگیر می‌کند و با مشکل مواجه می‌کند.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد اختلافات مطرح شده به صورت عمدی یا غیرعمدی روی کیفیت خدمات‌ رسانی شرکت‌های هواپیمایی تاثیر گزاشته است که در نهایت منجر به تاخیرهای مکرر اخیر شده است البته به نظر می‌رسد بهتر است تا این شرکت‌ها برای امتیاز گیری از سازمان‌های مرتبط موجبات نارضایتی مردم را فراهم نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز