خبرگزاری کار ایران

در پی اعلام کاهش مسافر مطرح شد؛

مهرآباد برای پروازهای داخلی باقی خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۰

افزایش قیمت بلیط و شرایط اقتصادی از دلایل ریزش مسافر طی ۹ ماهه اخیر بوده است و هیچ ارتباطی با سیاست جمع فرودگاه مهرآباد ندارد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور از انتقال حج عمره به فرودگاه امام خمینی در صورت آماده شدن زیرساخت‌ها خبر داد.

یدالله آقایی صائم مدیر کل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص کاهش مسافر فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: افزایش قیمت بلیط و شرایط اقتصادی از دلایل ریزش مسافر طی ۹ ماهه اخیر بوده است و هیچ ارتباطی با سیاست جمع فرودگاه مهرآباد ندارد همچنین سازمان فرودگاه‌های کشور برنامه‌ای برای جمع فرودگاه مهرآباد ندارد.

وی با بیان این مطلب که شرکت فرودگاه‌ها هیچ برنامه‌ای برای انتقال پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد به امام خمینی وجود ندارد افزود: کماکان پروازهای داخلی در این فرودگاه انجام خواهد شد و برای انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام خمینی نیاز به آماده کردن زیرساخت‌های لازم است.

صائم تصریح کرد: در صورت تأمین بودجه می‌توان زمان دو ساله را برای این کار در نظر گرفت و پیشرفت کار بستگی به درصد بودجه‌ای دارد که پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به برنامه شرکت فرودگا‌ه‌های کشور برای انتقال موقت حج عمره گفت: هنوز تمهیدات لازم برای این کار آماده نشده است اما در تلاش برای این انتقال هستیم همچنین این امرباید با هماهنگی سازمان حج و زیارت صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز