خبرگزاری کار ایران

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با ایلنا؛

برنامه‌های سازمان دریانوردی برای مسافران نوروزی مشخص شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۹۰

۳۹ شناور استاندارد، پنج لنج مسافری، ۲۲ لندینگ کرافت برای حمل مسافر با خودرو و ۱۰ شناور مسافری ذخیره، برای تردد مسافران بین جزایر هرمزگان در ایام عید در نظر گرفته شده است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه‌های خدماتی این سازمان برای ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

علی استیری معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تمهیدات سازمان دریانوردی برای مسافرین نوروزی اظهار داشت: تعداد مسافرین امسال، ۱۴ میلیون مسافر بوده است که استقبال ۱۰ درصد بیشتر از ازبرنامه‌ریزی سازمان بنادر بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای جبران سال گذشته تمهیداتی جهت افزایش خدمت‌رسانی به هم‌وطنان گرفته شده است.

استیری در خصوص خدمات ارائه شده برای نوروز گفت: ۳۹ شناور استاندارد، پنج لنج مسافری، ۲۲ لندینگ کرافت برای حمل مسافر با خودرو و ۱۰ شناور مسافری ذخیره، برای تردد مسافران بین جزایر هرمزگان در این ایام در نظر گرفته شده است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان پشتیبانی از شرکت‌های خصوصی بر ای ساخت ناوگان‌های جدید اذعان داشت: بر روی زیرساخت‌ها نیز کار شده است همچنین اسکله‌ها و محوطه‌ها نیز برای عید آماده سازی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز