خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان هواپیمایی کشور در گفتگو با ایلنا:

آزاد سازی نرخ بلیط بدون رعایت حقوق شهروندی معنایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۳۶

برنامه‌ای برای اجرای آزادسازی نرخ بلیط هواپیما برای قبل از عید وجود ندارد همچنین منتظر تصمیم‌گیری‌ها در خصوص هدفمندی یارانه‌ها هستیم که با آن هماهنگ شویم.

رییس سازمان هواپیمایی کشور از آزادسازی نرخ بلیط هواپیما با رعایت حقوق شهروندی و متناسب با نوع خدمات ارائه شده به مردم در سال آینده اجرایی خواهد شد.

علیرضا جهانگیریان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آزادسازی نرخ بلیط هواپیما اظهار داشت: جمع‌ بندی‌های کلی طرح فوق انجام شده است که در صورت اعلام شدن نیز در سال جدید اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: برنامه‌ای برای اجرای آزادسازی نرخ بلیط هواپیما برای قبل از عید وجود ندارد همچنین منتظر تصمیم‌گیری‌ها در خصوص هدفمندی یارانه‌ها هستیم که با آن هماهنگ شویم.
رییس سازمان هواپیمایی کشور در خصوص نحوه اجرایی شدن این مصوبه گفت: آزادسازی و تعیین نرخ بلیط هواپیما باید منطبق با خدماتی که ایرلاین‌ها به مردم ارائه می‌دهند سنخیت داشته باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اعمال حقوق شهروندی در مصوبه آزادسازی نرخ بلیط هواپپیما افزود: با توجه به اینکه وزیر راه و شهرسازی بر این مسئله تاکید دارد قسمتی از مصوبه به حقوق شهروندی اختصاص خواهد داشت و باید توجه داشت هر گونه افزایش نرخی بدون رعایت حقوق شهروندی معنایی نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز