خبرگزاری کار ایران

ایران‌ایر و آسمان در تلاش برای تهاتر بدیهی سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۹

اختلاف حساب میان ایرلاین‌ها و وزارت نفت وجود دارد و در صورت به نتیجه رسیدن در خصوص اختلافات موجود مشکلی برای پرداخت وجود نخواهد داشت.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: شرکت‌های ایران‌ایر و آسمان طلب‌هایی از دولت دارند که در صدد هستند بدیهی سوخت خود را به وزارت نفت با این مطالبات معاوضه کنند.

حمید قوابش دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بدهی‌های ایرلاین‌ها به وزارت نفت اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل مستندات متضادی که میان شرکت‌ پالایش‌و پخش و وزارت نفت وجود دارد هنوز نتیجه ای قطعی حاصل نشده است.
وی تصریح کرد: اختلاف حساب میان ایرلاین‌ها و وزارت نفت وجود دارد و در صورت به نتیجه رسیدن در خصوص اختلافات موجود مشکلی برای پرداخت وجود نخواهد داشت.
قوابش با اشاره به پرداخت شدن پول‌های جاری از سوی ایرلاین‌ها افزود: بر اساس نرخ‌هایی که فکر می‌کنند واقعی بوده به صورت علی‌الحساب بدیهی‌ها و پول‌های جاری را پرداخت می‌کنند.
وی در خصوص زمان قطعی شدن حل مشکلات گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان زمان مشخصی را اعلام کرد که هفته آینده قطعی ‌می‌شود و یا انتهای سال آینده، اما امیدوار هستیم هرچه زودتر به نتیجه‌ای برسند.
دبیر انجمن شرکت‌های با اشاره به مطالبات برخی شرکت‌ها از دولت افزود: شرکت‌های ایران‌ایر و آسمان طلب‌هایی را از دولت می‌خواهند که در صدد هستند بدیهی سوخت خود را با این مطالبات معاوضه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز