خبرگزاری کار ایران

رشد ۱۴ درصدی پروازها در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۰۲

در بخش داخلی ۱۳ هزار و ۶۲۳ سورتی پرواز، در بخش بین‌المللی پنج هزار و ۸۷۳ سورتی پرواز و در بخش عبوری نیز ۱۶ هزار و ۱۲۸ پرواز انجام شده است.

معاون شرکت فرودگاه‌های کشور از انجام ۳۶ هزار و ۳۹۱ پرواز در آسمان ایران طی بهمن امسال خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۱۴ درصد رشد برخوردار بوده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شوشتری با بیان اینکه پروازهای انجام شده در همه بخش‌های داخلی، عبوری و بین‌المللی با رشد روبرو بوده است، اظهار کرد: بر این اساس در نشست و برخاست پروازهای داخلی با ۱۱.۳، در بخش بین‌المللی با ۲۷.۸ و در بخش عبوری نیز با ۱۲.۸ رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده‌ایم.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها همچنین گفت: در بخش داخلی ۱۳ هزار و ۶۲۳ سورتی پرواز، در بخش بین‌المللی پنج هزار و ۸۷۳ سورتی پرواز و در بخش عبوری نیز ۱۶ هزار و ۱۲۸ پرواز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: آمار مذکور در بخش داخلی نسبت به ماه گذشته با افزایش ۷۳۸ سورتی پرواز روبرو بوده است. بر این اساس پروازهای خارجی ۲۰۷ سورتی افزایش و پروازهای عبوری ۸۰۱ مورد کاهش نسبت به ماه گذشته داشته است.

شوشتری افزود: آمارها حاکی از افزایش ۴۰۰ سورتی پرواز نسبت به ماه گذشته(دی ماه) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز