خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات خبر داد؛

علاقه شرکت‌های کره‌ای و غربی برای حضور در بازار تکنولوژی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۴۴

حضور همه اپراتورها و اکثریت شرکتهای PAP از ایران در این کنفرانس و دیدن دستاوردها و پیشرفت‌های دنیا در این سالها و آگاهی یافتن نسبت به آینده، بر مسئولیت آنها افزوده و مشوقی برای تلاش بیشتر آنها خواهد شد.

وزیر ارتباطات از علاقمندی بسیاری از شرکت‌های کره‌ای و غربی برای حضور در ایران و ارایه تکنولوژی جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سفر هفته گذشته‌اش به اسپانیا و حضور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ بارسلونا گفت: ‌این کنگره هر ساله در این فصل سال برگزار می‌شود و بزرگترین فعالیت‌های علمی و نمایشگاهی در رابطه با موبایل و اینترنت است.

وی با بیان اینکه این کنگره امسال نسبت به سال های گذشته بسیار گسترده‌تر بود گفت: ‌حدود ۸۰ هزار نفر از کشورهای مختلف جهان در این کنفرانس شرکت کردند. در مجموع این کنفرانس نقشه راه آینده اینترنت و موبایل را مشخص می کند. شعار این کنفرانس این بود که در سال ۲۰۲۰ حدود ۵۰ میلیارد وسیله، شی و فعالیت های مختلف را از طریق اینترنت به هم متصل می‌کنند(اتصال ماشین به ماشین M۲M). تجربه نشان داده است که سرعت فناوری در این عرصه آنقدر زیاد است که از هم اکنون می‌توان به تحقق این شعار خوش بین بود.

وی گفت: حضور همه اپراتورها و اکثریت شرکتهای PAP از ایران در این کنفرانس و دیدن دستاوردها و پیشرفت‌های دنیا در این سالها و آگاهی یافتن نسبت به آینده، بر مسئولیت آنها افزوده و مشوقی برای تلاش بیشتر آنها خواهد شد.

واعظی اظهار کرد: همچنین در حاشیه این کنگره با برخی از وزرای کشورهای دیگر(به خصوص کشورهایی که در منطقه خود نفوذ بیشتری دارند) دیدار و گفت‌وگو داشتیم که در این دیدارها علاوه بر گسترش همکاری ها در آینده در حوزه منطقه ای و جهانی، برای کاندیداتوری ایران برای شورای ITU رایزنی ها و مذاکرات مفیدی صورت گرفت و تفاهمات و توافق‌هایی بین ایران و سایر کشورها در سطح شرکت‌های خصوصی صورت گرفته است؛ از جمله می‌توان به علاقمندی بسیاری از شرکت‌های کره‌ای و غربی برای حضور در ایران و ارایه تکنولوژی جدید اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز