خبرگزاری کار ایران

در پی حضور آخوندی در کمیسیون عمران مطرح شد؛

فرصت دو ماهه مسکن مهر برای قرار گرفتن روی میز مجلسیان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۳۲

به نظر می‌رسد در منگنه گذاشتن آخوندی از سوی نمایندگان برای پروژ‌ه‌ای که تمام کارشناسان بر نابسامانی آن اتفاق نظر دارند با اهداف دیگری دنبال می‌شود.

جلیل سرقلعه نماینده لردگان و عضو کمیسیون عمران گفت: آخوندی از ارائه طرح جامعی برای جایگزین کردن با مسکن مهر تا دوماه آینده خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسکن مهر میراثبه ارثرسیده از دولت قبل به دولت تدبیر و امید مشکلات ریشه‌داری دارد که به گفته وزیر راه و شهرسازی تا چهار دولت آینده هم درگیر آن خواهند بود و برخی مخالفان دولت آن را به عنوان پاشنه آشیل دولت قرار داده‌اند که ناکارآمدی دولت را به رخ بکشند.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی از ابتدای روی کار آمدن خود از جایگزین شدن طرحی تحت عنوان مسکن اجتماعی به جای مسکن مهر خبر می‌داد که مشکلات طرح قبل را نخواهد داشت، به گونه‌ای که در این طرح مسکن تنها به عنوان انبار پر از انسان دیده نشده و دیگر مولفه‌های زندگی اعم از بهداشت، خدمات، تفریح و غیره نیز در آن لحاظ خواهد شد.

اما این طرح‌ و با وجودی که وزیر راه امید زیادی به راه‌اندازی و موفقیت آن دارد تاکنون به نفع مسکن مهر کنار رفته است. این در حالیست که عدم ارائه توضیحات کافی در خصوص وضعیت واحدهای مسکن مهر و همچنین اخبار ناخوشایندی که گاها از گوشه و کنار کشور در خصوص وضعیت نامناسب واحدهای مسکن مهر و همچنین مشکلاتی که در زمینه واگذاری واحدها به اعضا از سوی مدیران تعاونیها به گوش می‌رسد باعثشده تا در هفته قبل شاهد حضور وزیر در مجلس برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان باشیم. حضوری که به عقیده مجلس نشینان قانع کننده نبوده و به همین جهت به آخوندی تا بعد از تعطیلات عید فرصت داده اند تا ضمن جایگزین کردن طرح جامعی به جای مسکن مهر بتواند در جهت رفع مشکلات کنونی نیز اقدام کند.

در این رابطه جلیل سرقلعه نماینده لردگان و عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص مذاکرات دیروز اظهار داشت: آخوندی تعداد پروژه‌های تکمیل شده مسکن مهر را ارایه کرده، اما در خصوص زمان تحویل آن صحبتی نکرده است.

وی تصریح کرد: وزیر از ارائه طرح جامعی برای جایگزین کردن با مسکن مهر تا دوماه آینده خبر داده است.

با گفته‌های مطرح شده به نظر می‌رسد در منگنه گذاشتن آخوندی برای پروژ‌ه‌ای که تمام کارشناسان بر نابسامانی آن اتفاق نظر دارند با اهداف دیگری دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز