خبرگزاری کار ایران

محصولات هوانوردی تولید داخل بزودی در ناوگان هوایی استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۶۹

با توجه به جدید بودن این حوزه، بزودی با تسهیلات اختصاص داده شده، شاهد تولید محصولات هوایی و استفاده از آن در ناوگان هوایی کشور خواهیم بود.

دبیر جدید ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری گفت: برای اولین بار با فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه صنعت هوایی کشور، چندین شرکت دانش بنیان در مرحله دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا دکتر منوچهر منطقی علمی و فناوری، امروز - یکشنبه - در تشریح وظایف این ستاد، گفت: با توجه به جدید بودن این حوزه، بزودی با تسهیلات اختصاص داده شده، شاهد تولید محصولات هوایی و استفاده از آن در ناوگان هوایی کشور خواهیم بود.

وی اظهار داشت: تجاری سازی و حمایت از سازندگان تامین تجهیزات، مواد و قطعات و توسعه هوانوردی عمومی اولویت های این ستاد را تشکیل می دهد.

دکتر منطقی همچنین از تغییر نام ستاد توسعه فناوری هوافضا به ستاد توسعه فناوری وصنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی خبر داد و گفت: صنعت هوایی و هوانوردی جزء بخش هایی است که در کشور استعدادهای فراوان علمی و فناوری در آن وجود دارد و با توجه به اینکه سازمان فضایی در حوزه فضا سیاست گذاری می کند، لذا ستاد توسعه فناوری هوافضا تغییر عنوان داده و در قالب ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش هوایی و هوانوردی وظایف خود را پیگیری کرده تا بتواند توانمندی های موجود را در کوتاه مدت و میان مدت تبدیل به دستاوردهای اقتصادی، علمی و فناوری نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز