خبرگزاری کار ایران

محور کرج - چالوس مسدود شد / خراسان رضوی عادی است

کد خبر : ۱۵۵۲۷۷

پس از تخلیه کامل محور از خودروهایی که از سمت کرج به سمت چالوس در حرکت هستند از ساعت ۱۵ روز جاری تا ساعت سه بامداد فردا از سمت مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به نیمه سنگین بودن حجم ترافیک در ورودی های محور کرج - چالوس، این محور را مسدود اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا اکبری گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جاری الی سه بامداد فردا ازسمت میدان امیر کبیر کرج به سمت چالوس مسدود خواهد بود.

وی افزود: پس از تخلیه کامل محور از خودروهایی که از سمت کرج به سمت چالوس در حرکت هستند از ساعت ۱۵ روز جاری تا ساعت سه بامداد فردا از سمت مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به نیمه سنگین بودن حجم ترافیک در ورودی های محور کرج – چالوس و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی لازم است رانندگان ضمن صبر و شکیبایی نکات ایمنی و توصیه های راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند.

**وضعیت عادی در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

سرهنگ محمد صفایی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیزاعلام کرد که وضعیت، در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، عادی است.

خوشبختانه به رغم وجود حجم بسیار بالای تردد خودرویی، هم اکنون محورهای استان خراسان رضوی از ترافیک عادی برخوردار است.

صفایی گفت: همچنین هیچ گونه حادثه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی رخ نداده است.

وی در ادامه با توجه به طولانی بودن مقصد بعضی از مسافران از رانندگان خواست در زمان احساس خستگی هر چند کوتاه نسبت به استراحت در پارکینگ های مطمئن حاشیه ها جاده اقدام کنند تا از بروز حوادثتلخ رانندگی پیشگیری شود.

وی یا اشاره به بارندگی پراکنده باران در برخی محورهای مواصلاتی از رانندگان خواست هنگام رانندگی در جاده ها دارای سطح لغزنده با سرعتی یکنواخت حرکت کنند، در پیچ ها از سرعت خودرو بکاهند و در کم کردن سرعت از ترمز ناگهانی و برداشتن پا از روی پدال گاز یا فشار دادن آن به طور ناگهانی بپرهیزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز