خبرگزاری کار ایران

در نوروز ۹۳؛

شرکت‌های هواپیمایی از مردم کارت سبز گرفتند!

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۴۵۰

خدمات رسانی مطلوب، افزایش رضایتمندی، کاهش تاخیرات پروازی و اطلاع رسانی به موقع به مسافران به هنگام تاخیرات نامتعارف در ایام نوروز از عمده‌ترین ملاک‌های ارزیابی عملکرد شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده است.

جانشین سازمان هواپیمایی کشوری، خدمات رسانی مطلوب، افزایش رضایتمندی، کاهش تاخیرات پروازی و اطلاع رسانی به موقع به مسافران به هنگام تاخیرات نامتعارف در ایام نوروز را عمده‌ترین ملاک‌های ارزیابی عملکرد شرکت‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جواهر جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی به همراه جمعی از مدیران سازمان به منظور بررسی وضعیت پروازهای خارجی به فرودگاه امام خمینی(ره) رفت.

محمدرضا جواهر به منظور بررسی وضعیت پروازهای نوروزی به همراه جمعی از مدیران سازمان، از ارگانهای نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) از جمله سپاه حفاظت هواپیمایی، پلیس، گذرنامه، گمرک و همچنین سالن‌های ورودی و خروجی فرودگاه بازدید کرد.

جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در بازدید از دفا‌تر شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه امام(ره) بر ارتقا خدمات رسانی مطلوب و پاسخ گویی مناسب به مسافران تاکید کرد.

وی، میزان خدمات رسانی مطلوب، افزایش رضایتمندی، کاهش تاخیرات پروازی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح به مسافران به هنگام تاخیرات نامتعارف در ایام سفرهای نوروزی را از عمده‌ترین ملاک‌های ارزیابی عملکرد شرکت‌های هواپیمایی توسط سازمان هواپیمایی کشوری دانست.

جواهر همچنین از نزدیک در جریان نحوه پذیرش مسافر توسط سیستم مشترک اتوماسیون ترمینال مستقر در فرودگاه امام(ره) و همچنین جدول پروازهای روز جاری قرار گرفت و با مسافران به گفت‌و‌گو پرداخت.

جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، نحوه خدمات رسانی مسوولان فرودگاهی و شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه حضرت امام(ره) را از مسافرن جویا شد و مسافران در پاسخ از خدمات رسانی مطلوب، انجام به موقع پرواز‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای انجام پروازهای خارجی در ایام نوروز امسال ابراز رضایت کردند.

لازم به ذکر است؛ در ایام سفرهای نوروزی که از تاریخ ۲۴ اسفندماه آغاز شده روزانه در حدود ۳۴ هزار مسافر از فرودگاه امام(ره) جابه جا می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۳۰درصد برخوردار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز