خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

۱۴ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور پیوستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۴۹

سازمان هواپیمایی کشوری در طول سال جاری در نظر دارد با ورود هواپیماهای جدید به کشور در جهت نوسازی ناوگان و خروج هواپیماهای فرسوده از ناوگان هوایی کشور گام های موثری بردارد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پیش بینی این سازمان برای ورود هواپیماهای جدید در بهار سال جاری خبر داد و گفت: طی دو ماه گذشته ۱۴ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور پیوسته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان در حاشیه بازدید نوروزی خود در جمع مدیران صنعت هوایی کشور افزود: این در حالی است که در موافقتنامه با کشورهای عضو ۵ + ۱ خرید هواپیما لحاظ نشده و برداشتن محدودیت تنها شامل قطعات یدکی هواپیما می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که، به رغم برنامه ریزی ها و اقدامات قانونی شرکت های هواپیمایی برای خرید قطعات یدکی هواپیما، تاکنون قطعات جدیدی به کشور وارد نشده است، افزود: شرکت های غربی تحقق این امر را منوط به کسب مجوز و هماهنگی های لازم از سوی وزارت خزانه داری آمریکا عنوان می کنند.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در طول سال جاری در نظر دارد با ورود هواپیماهای جدید به کشور در جهت نوسازی ناوگان و خروج هواپیماهای فرسوده از ناوگان هوایی کشور گام های موثری بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز