خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

وضعیت آزادراه تهران‌ - شمال از جهات مختلف در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۷۳

محور هراز در اولویت کاری ما قرار دارد و می‌تواند تا دو سال دیگر تکمیل شود همچنین محور فیروزکوه می‌تواند تا پایان امسال تکمیل شود.

وزیر راه و شهرسازی از بررسی وضعیت آزاد راه تهران _ شمال از لحاظ مسائل فنی، حقوقی و مالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در خصوص وضعیت آزاد‌راه تهران - شمال اظهار داشت: بحث‌ها در باره آزادراه تهران - شمال در حال تعقیب است همچنین در این باره چندین بحثاز لحاظ مسائل فنی، حقوقی و مالی وجود دارد که گزارش‌هایی در این باره تهیه شده است.

آخوندی با رد این مطلب که این آزادراه از اولویت‌‌های وزارت راه و شهرسازی نیست، افزود: چنین حرفی از طرف بنده مطرح نشده است و تصمیم گیری در این‌باره در حال پیگیری است و قبل از نتیجه نهایی بنده هیچ وعده‌ای در خصوص فازهای ۲و ۳ نمی‌دهم.

وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: بر این اعتقاد هستم که هر گونه اطلاع‌رسانی قبل از تصمیم گیری نهایی بی‌فایده است.

وی در خصوص محور هراز اذعان داشت: محور هراز در اولویت کاری ما قرار دارد و می‌تواند تا دو سال دیگر تکمیل شود همچنین محور فیروزکوه می‌تواند تا پایان امسال تکمیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز