خبرگزاری کار ایران

در صورت مشخص کردن دولت؛

۲۶۴ طرح عمرانی نیمه تمام در سال جاری تکمیل می‌شود

کد خبر : ۱۶۲۰۹۵

بر اساس برنامه‌ریزی‌های کمیسیون عمران ۲۶۴ طرح نیمه تمام از سال گذشته در سال جاری تکمیل خواهد شد و دولت هرچه سریع‌تر این طرح‌ها را مشخص و اعلام کند.

عضو کمیسیون عمران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های کمیسیون عمران ۲۶۴ طرح نیمه تمام از سال گذشته در سال جاری تکمیل خواهد شد و دولت هرچه سریع‌تر این طرح‌ها را مشخص و اعلام کند.

علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نتایج جلسه این کمیسیون با سخنگوی دولت اظهار داشت: سخنگوی دولت اعلام کرد امسال برای اولین بار بودجه‌ عمرانی هم‌زمان با بودجه‌های جاری کشور پرداخت خواهد شد.

وی میزان بودجه عمرانی تحقق یافته در سال گذشته را ۱۴ درصد اعلام کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بودجه عمرانی ۳۷ هزار میلیارد تومانی امسال بیش‌تر از سال گذشته تحقق پیدا کند.

عضو کمیسیون عمران افزود: با توجه به نیمه تمام بودن ۳ هزار طرح نیمه تمام در سال گذشته برنامه‌ریزی برای اتمام و تکمیل ۲۶۴ طرح در سال جاری را کرده‌ایم.

خسروی با اشاره به اینکه این طرح‌ها از سوی دولت تا کنون مشخص و اعلام نشده است گفت: با توجه به اینکه کمیسیون عمران می‌خواهد به طرح‌ها سرکشی کند و وضعیت را رصد کند، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور قول داده است به زودی طرح‌های مورد نظر مشخص و اعلام شود.

عضو کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: در خصوص زیرساخت‌های یک میلیون واحد مسکونی مسکن مهر صحبت‌هایی انجام شد که البته بی‌نتیجه ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز