خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

ورود ایرلاین خارجی لازمه آزادسازی بلیط هواپیما

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۵۵

اگر می‌خواهیم رقابت سالمی در بین شرکت‌های هواپیمایی حاکم باشد نیاز به این است که دو تا سه شرکت هواپیمایی خارجی را وارد این رقابت کنیم.

عضو کمیسیون عمران گفت: لازمه یک رقابت سالم توسعه و افزایش قدرت انتخاب مردم است، همچنین باید به این اصل نیز توجه داشت که لازمه اجرای آزادسازی بلیط هواپیما نیز ورود ایرلاین‌‌های خارجی به کشور است.

علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه لازمه اجرای آزاد سازی بلیط هواپیما ورود شرکت‌های هواپیمایی خارجی است اظهار داشت: اگر می‌خواهیم رقابت سالمی در بین شرکت‌های هواپیمایی حاکم باشد نیاز به این است که دو تا سه شرکت هواپیمایی خارجی را وارد این رقابت کنیم.

وی تصریح کرد: در غیر این صورت قیمت‌ها بدون ارائه خدمات بیشتر افزایش پیدا می‌کند، همچنین باید قدرت انتخاب مردم را افزایش دهیم شرایط پروازهای کنونی کشور مانند این است که به یک نفر منویی با یک غذا بدهیم و از او بخواهیم که انتخاب کند.

خسروی با اشاره به اجرای این طرح در سال ۹۰ خاطر نشان کرد: در آن زمان ۳۵۰۰ پرواز داخلی داشتیم که شرکت هواپیمایی قطر پیشنهاد انجام ۷۰ پرواز در روز را مطرح کرد اما به قدری جو خراب شد که اجازه ورود به شرکت هواپیمایی قطری داده نشد.

این عضو کمیسیون عمران با بیان این مطلب که آمدن یک شرکت هواپیمایی خارجی به نفع مردم است افزود: به این طریق مردم می‌توانند انتخاب دلخواه‌ خود را داشته باشند و ما نباید این حق را از آن‌ها بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز