خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

شورای عالی فضای مجازی آماده باشد برنامه شبکه ملی را ارائه می دهیم

کد خبر : ۱۷۶۷۹۹

هر زمان که شورای عالی فضای مجازی آمادگی طرح موضوع داشته باشد وزارت ارتباطات برنامه خود را در خصوص شبکه ملی ارتباطات ارائه خواهد کرد.

وزیر ارتباطات در واکنش به اظهارات دبیر شورای عالی فضای مجازی که گفته بود وزارت ارتباطات درباره راه‌اندازی شبکه ملی ارتباطات کم کاری می‌کند و انسجام لازم را ندارد، گفت: ‌این صحبت نشان دهنده بی‌اطلاعی ایشان است و ایشان در جایگاهی نیستند که درباره انسجام وزارت ارتباطات صحبت کنند.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در واکنش به اظهارات دبیر شورای عالی فضای مجازی مبنی بر اینکه وزارت ارتباطات در راه‌اندازی شبکه ملی ارتباطات کم کاری می‌کند و انسجام لازم را ندارد، ‌گفت: این گفته‌ها نشان دهنده بی‌اطلاعی ایشان است. ایشان در جایگاهی نیستند که درباره انسجام وزارت ارتباطات صحبت کنند چون اصلا آشنایی ندارند.

وزیر ارتباطات در دفاع از اقدامات این وزارتخانه در زمینه شبکه ملی ارتباطات گفت: برای این امر یک برنامه دو ساله داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته شده وزارت ارتباطات برنامه‌ای برای ارائه به شورای عالی فضای مجازی ندارد و علیرغم تعیین مهلت یک ماهه برای تعیین برنامه زمانبندی با وجود گذشت ۴ ماه هنوز برنامه‌ای ارائه نداده، ‌گفت: در موعد یک ماهه وزارتخانه آمادگی ارائه برنامه زمانبندی مدل مفهومی و تقسیم کار را داشت و این موارد آماده است اما در آن زمان موضوعات دیگری که دارای اولویت بیشتری بودند در شورا مطرح شد.

واعظی گفت: ‌ هر زمان که شورای عالی فضای مجازی آمادگی طرح موضوع داشته باشد وزارت ارتباطات برنامه خود را در خصوص شبکه ملی ارتباطات ارائه خواهد کرد.

وی در واکنش به این گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی که گفته بود وزارت ارتباطات اعتقادی به اجرای شبکه ملی ارتباطات ندارد، گفت: ‌ اینکه اعتقاد داریم یا نه در عمل مطرح است نه در حرف.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز