خبرگزاری کار ایران

معاون روستایی بنیاد مسکن در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

بهسازی ۱۱ روستا تا پایان امسال

کد خبر : ۱۷۸۷۲۹

بهسازی و احیای بافت‌های باارزش باید با دقت فراوان، زیر نظر کارگروه و ناظر علمی از اساتید دانشگاه انجام شود همچنین ما در بازسازی تک بناها که دارای ارزش فراوان هستند ورود پیدا نمی‌کنیم و این کار به عهده سازمان میراثفرهنگی است.

معاون روستایی بنیاد مسکن از بهسازی و احیای بافت‌های باارزش ۱۱ روستا تا پایان سال جاری خبر داد.
محمدرضا شاملو معاون روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه طبق برنامه ۵ ساله عملیات بهسازی در تعدادی از روستاها انجام شده است اظهار داشت: تا کنون طرح بهسازی و احیای بافت‌های باارزش در ۶۸ روستا انجام شده است همچنین عملیات اجرایی ۵۰ روستا آغاز شده است و بهسازی ۱۱ روستا نیز تا پایان امسال انجام می‌شود.
وی افزود: بودجه بازسازی بافت‌های باارزش نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شده است.
معاون روستایی بنیاد مسکن با بیان این مطلب که به دلیل حساسیت در بهسازی بافت‌های ارزشمند کار به کندی پیش می‌رود تصریح کرد: کار باید با دقت فراوان، زیر نظر کارگروه و ناظر علمی از اساتید دانشگاه انجام شود همچنین ما در بازسازی تک بناها که دارای ارزش فراوان هستند ورود پیدا نمی‌کنیم و این کار به عهده سازمان میراثفرهنگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز