خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی هلندی‌ها برای انتقال فناوری ساخت هلی‌کوپتر به ایران

کد خبر : ۱۸۵۳۴۱

به دنبال مذاکره سازمان هواپیمایی کشوری با مدیرعامل شرکت هلی هلند، این شرکت اعلام آمادگی کرد ضمن برنامه ریزی برای استقرار چندین فروند از هلی کوپترهای پیشرفته خود در ایران، در زمینه انتقال تکنولوژی ساخت و تعمیرات اساسی هلی کوپتر، تامین قطعات اصلی و یدکی، آموزش پرسنل جهت خلبانی و تعمیرات در کشور همکاری کند.

مدیر کل حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از اعلام آمادگی شرکت هلی هلند به منظور حضور در بازارهای ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، محمدسعید شرفی اظهار کرد: به دنبال مذاکره سازمان هواپیمایی کشوری با مدیرعامل شرکت هلی هلند، این شرکت اعلام آمادگی کرد ضمن برنامه ریزی برای استقرار چندین فروند از هلی کوپترهای پیشرفته خود در ایران، در زمینه انتقال تکنولوژی ساخت و تعمیرات اساسی هلی کوپتر، تامین قطعات اصلی و یدکی، آموزش پرسنل جهت خلبانی و تعمیرات در کشور همکاری کند.
وی افزود: هلی هلند یکی از شرکت های مطرح و معتبر هلی کوپتری در اتحادیه اروپاست که هم‌اکنون علاوه بر کشورهای اروپایی، همکاری گسترده ای در زمینه آموزش، عملیات ساحلی و فراساحلی با کشورهای نفتی از جمله حوزه کارائیب و شمال آفریقا دارد.
شرفی تصریح کرد: شرکت مذکور در قالب یک شرکت مادر تخصصی در زمینه هایی نظیر تعمیرات اساسی، خرید و فروش هلی کوپتر، آموزش و عملیات ساحلی و فراساحلی فعال است و بالغ بر ۳۰فروند هلی کوپتر بسیار مجهز برای ماموریت های مختلفی از قبیل امداد و نجات، کنترل مسیرهای انتقال انرژی، فیلمبرداری، جابه جایی شخصیت های مهم و آتش نشانی و اطفا حریق دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز