خبرگزاری کار ایران

تلفن‌های ثابت خراسان رضوی از ابتدای مرداد هم کدسازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۹۵

طبق این طرح، تمام شماره‌های تلفن ثابت استان ۸ رقمی و به اول شماره تلفن ثابت شهرهای مشهد، طرقبه و شاندیز عدد ۳ اضافه می‌شود و تعرفه مکالمه تلفن ثابت به ثابت در داخل استان در هر دقیقه ۳۰ ریال و تعرفه تلفن ثابت به تلفن هرماه ۶۲۵ ریال است.

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: هم کد سازی تلفن ثابت، طبق برنامه زمانبندی در بعضی استان‌ها شروع و طبق برنامه هم کدسازی استان خراسان رضوی از ۱/۵ / ۹۳ ساعت ۲۲ شروع می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید علی ملک جعفریان صبح امروز در نشست خبری که در محل اداره کل مخابرات استان برگزار شد، اظهار کرد: بحثهم کد سازی تلفن ثابت شهرهای استان‌ها بر اساس مصوبه تنظیم کمیسیون مقررات طبق برنامه زمانبندی در بعضی استان‌ها شروع و طبق برنامه هم کدسازی استان خراسان رضوی از ۱/۵ / ۹۳ ساعت ۲۲ شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق این طرح، تمام شماره‌های تلفن ثابت استان ۸ رقمی و به اول شماره تلفن ثابت شهرهای مشهد، طرقبه و شاندیز عدد ۳ اضافه می‌شود و تعرفه مکالمه تلفن ثابت به ثابت در داخل استان در هر دقیقه ۳۰ ریال و تعرفه تلفن ثابت به تلفن هرماه ۶۲۵ ریال است.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیش شماره استان ۰۵۱ می‌شود، گفت: ادرات برای تغییر شماره‌های اطلاع رسانی و خاص خود، با شماره ۸۰۷۰ تماس و با وارد کردن شماهر خود تغییرات لازم انجام می‌شود همچنین در پورتال هم نرمافزار برای تغییر شماره‌های خاص وجود دارد.

ملک جعفریان با اشاره به تغییرات شماره گیری در تلفن همگانی بیان کرد: شهروندان هنگام استفاده از تلفن همگانی، هنگام شماره گیری و پس از پاسخگویی طرف مقابل، شماره* را فشار دهند.

وی با تائید اینکه بعضی از دکل‌های مخابراتی در شهر مشهد توسط شهرداری جمع آوری شده، عنوان کرد: اپراتورهای تلفن همراه برای نصب دکل از سازمان تنظیم مقررات پروانه می‌گیرند و تمام موارد فنی و استاندار آن رعایت می‌شود.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی افزود: گرفتن عوارض برای دکل‌های نصب شده توسط شهرداری بر تعرفه مکالمه‌های تلفن همراه تاثیر می‌گذارد و این دخالت شهرداری در بحث‌های فنی مشکلات زیادی به بار می‌آورد.

ملک جعفریان با تاکید بر اینکه تشعشع دکل‌های هیچ گونه ضرری برای سلامتی شهروندان ندارد، اظهار کرد: اگر تلفن همراه سیگنال خوب ومناسبی نداشته باشد ضرر بیشتری برای سلامت استفاده کننده دارد جمع آوری ۱۶ تا ۱۷ عدد از دکل‌های تلفن همراه توسط شهرداری ما را در ارائه خدمات در بعضی مناطق از جمله هاشمیه، دانش آموز و قاسم آباد دچار مشکل کرده است.

وی با اشاره به اختلال در شبکه ۲۰ ۲۰ اینترنت‌ای دی اس ال، گفت: متاسفانه تا ۲۰ روز گذشته اختلال وجود داشت که جا دارد از مردم معذرت خواهی کنیم و همچنین برای جبران ۱ گیگابایت به مدت ۳۰ روز به مشترکین می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز