خبرگزاری کار ایران

بر اساس تفاهمنامه ۵ جانبه؛

۱۵۰ روستای گردشگری طی برنامه پنج ساله پنجم، ساماندهی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۳۳

دو تفاهمنامه مستقیم بین سازمان میراثفرهنگی و بنیاد مسکن بسته شده است همچنین، یک تفاهمنامه پنج جانبه بین بنیاد مسکن، سازمان میراثفرهنگی، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و دفتر توسعه روستایی ریاست جمهوری به امضا رسیده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن از سامان دادن ۱۵۰ روستای گردشگری طی برنامه پنچ ساله پنجم خبر داد.

محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص همکاری سازمان میراثفرهنگی با بنیاد مسکن گفت: همکاری خوبی بین سازمان میراثفرهنگی و بنیاد مسکن برای ترمیم روستاهای دارای بافت با ارزش وجود دارد.
وی با اشاره به امضای تفاهمنامه‌هایی در این راستا افزود: دو تفاهمنامه مستقیم بین سازمان میراثفرهنگی و بنیاد مسکن بسته شده است همچنین، یک تفاهمنامه پنج جانبه بین بنیاد مسکن، سازمان میراثفرهنگی، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و دفتر توسعه روستایی ریاست جمهوری به امضا رسیده است.
شاملو در خصوص جزییات این تفاهمنامه‌ها گفت: بر اساس دو تفاهمنامه اول توافق کرده‌ایم که در بحثروستاهای دارای بافت با ارزش روستایی با چه شیوه‌ای همکاری داشته باشیم و بر اساس آن انتخاب روستاها در یک کارگروه مشترک در استان ها انجام می‌شود و سپس در کارگروه ملی آن به تصویب می‌رسد همچنین، شرح خدمات و گردش کار انتخاب روستاها و نحوه تصویب طرح‌ها به صورت مشترک تهیه و اجرا می شود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن ادامه داد: تفاهمنامه ۵ جانبه نیز روستاهای گردشگری را در بر می‌گیرد که بر اساس این تفاهمنامه ۱۵۰ روستا هدف گردشگری قرار گرفته‌اند که قرار است طی برنامه پنج ساله پنجم کار ترمیم و رسیدگی به آن‌ها آغاز شود و در این مدت وضعیت آن‌ها سروسامان می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز