خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران:

موافقت حداکثری کمیسیون عمران با افزایش وام مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۰۵

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به درخواست معاون وزیر برای افزایش وام تسهیلات مسکن مهر به ۳۰ میلیون تومان گفت: افزایش وام به نفع انبوه‌سازان، متقاضیان، دولت و نمایندگان است و به همین دلیل اکثریت اعضای کمیسیون با این افزایش موافقت خود را اعلام کرده اند.

یک عضو کمیسیون عمران با اشاره به برگزاری جلسه با معاونین وزیر راه و شهرسازی گفت: در این جلسه قرار شد که معاونین وزارت راه‌وشهرسازی برای تسریع بخشیدن به اجرایی شدن طرح‌های مسکن با وزیر صحبت کنند همچنین اکثریت اعضای کمیسیون عمران با درخواست نریمان مبنی بر افزایش تسهیلات وام مسکن مهر از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان موافق هستند.

مجید جلیل سرقلعه؛ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که اعضای کمیسیون عمران جلسه‌ای با معاونین وزیر راه‌وشهرسازی برگزار کرده اند، گفت: با توجه به اینکه یکسال است از شروع به کار دولت جدید گذشته است اما تا کنون دولت هیچ برنامه اجرایی در حوزه مسکن انجام نداده است.

وی با اشاره به ابراز نگرانی کلیه اعضای کمیسیون عمران مجلس اظهارداشت: به دنبال نگرانی اعضای کمیسیون عمران جلسه‌ای با محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و نریمان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد.

این عضو کمیسیون عمران با تاکید به عقب افتادن اجرای طرح‌های مسکن در کشور ادامه داد: در این جلسه نریمان و محفوظی مامور صحبت کردن با وزیر راه‌ و شهرسازی و همچنین تسریع بخشیدن به اجرای طرح‌های مسکن شدند.

سرقلعه در خصوص طرح مسکن اجتماعی گفت: با توجه به اینکه تصمیم نهایی در هیات دولت گرفته می‌شود منتظر مصوبه هیات دولت در این راستا هستیم که پس از ان این طرح راهی مجلس شود.

وی با اشاره به درخواست نریمان برای افزایش وام تسهیلات مسکن مهر به ۳۰ میلیون تومان افزود: افزایش وام به نفع انبوه‌سازان، متقاضیان، دولت و نمایندگان است به همین دلیل این پیشنهاد با موافقت حداکثری کمیسیون عمران مواجه شده است.

سرقلعه با بیان این مطلب که این پیشنهاد به امضای کلیه اعضای مجلس رسیده است ادامه داد: قرار شد با هیات دولت صحبت شود و در غالب یک درخواست با اعضای مجلس از بانک مرکزی خواهان افزایش وام مسکن مهر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز