خبرگزاری کار ایران

هشدار به رانندگان و مسافران؛ گردوخاک و کاهش قابل توجه دید در شرق و جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۰۸

از روز سه شنبه تا اواخر هفته به سبب وزش باد شدید در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه در شمال استان سیستان وبلوچستان باد و گردوخاک و کاهش قابل توجه دید افقی رخ می دهد.

سازمان هواشناسی وزارت راه وشهرسازی پیش بینی کرد: از روز سه شنبه تا اواخر هفته به سبب وزش باد شدید در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه در شمال استان سیستان وبلوچستان باد و گردوخاک و کاهش قابل توجه دید افقی رخ می دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، پیش بینی کلی براساس نقشه ھای ھمدیدی و آینده نگری و بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد، طی امروز خراسان شمالی و تا سه روز آینده در استان های مازندران، گستان نیمه ابری در برخی ساعات بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

در همین مدت در برخی مناطق جنوب شرق کشور، در استان های هرمزگان، جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبارپراکنده در ارتفاعات استان کرمان احتمال رعدوبرق رخ خواهد داد.

بنابر این گزارش روز سه شنبه شب به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، مرکزی در بعضی ساعات غبار آلود و در استان البرز و جنوب استان تهران وزش باد پیش بینی می شود.

روز سه شنبه شرق خلیج فارس و به تدریج از اواخر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه تنگه هرمز نیز مواج می شود. همچنین در روز سه شنبه دریای خزر نیز مواج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز