خبرگزاری کار ایران

اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی ناوگان دریایی

کد خبر : ۱۹۱۸۴۱

با عنایت به سیاست‌ها و اولویت های مصوب هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۳۹۳، اعطای تسهیلات بانکی ارزان قمیت(با تخصیص یارانه سود بانکی) به طرح‌های زیربنایی بنادر تجاری، مسافری و گردشگری، تامین شناورها و تجهیزات استراتژیک بنادر، اجرای طرح‌های سرمایه گذاری زنجیره تامین لجستیکی و همچنین تامین شناورهای مسافری و گردشگری دریایی تخصیص می یابد.

دبیر کمیته وجوه اداره شده سازمان بنادر از امضای تفاهمنامه اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به بخش غیردولتی در راستای نوسازی ناوگان و ارتقاء سطح ایمنی حمل‌ونقل دریایی و اجرای طرح‌های لجستیکی با بانک صنعت و معدن خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان بنادر ارسلان شیرزادی اظهار کرد: براساس این تفاهمنامه بانک صنعت و معدن متعهد شد در قبال سپرده تودیعی سازمان بنادر و دریانوردی و از محل منابع داخلی خود در زیر بخش های مختلف اقتصادی(حمل و نقل دریایی، تجهیزات و پروژه‌های سرمایه‌گذاری بندری و دریایی) به معرفی شدگان از سوی سازمان که طرح‌های آنها دارای توجیهات فنی و اقتصادی لازم باشد، تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت کند.

وی تصریح کرد: با عنایت به سیاست‌ها و اولویت های مصوب هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۳۹۳، اعطای تسهیلات بانکی ارزان قمیت(با تخصیص یارانه سود بانکی) به طرح‌های زیربنایی بنادر تجاری، مسافری و گردشگری، تامین شناورها و تجهیزات استراتژیک بنادر، اجرای طرح‌های سرمایه گذاری زنجیره تامین لجستیکی و همچنین تامین شناورهای مسافری و گردشگری دریایی تخصیص می یابد.

به گفته وی، متقاضیان غیردولتی باید دارای مجوز های لازم از سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین سوابق کاری در خصوص موضوع مورد تقاضا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز