خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تحویل واحد های مسکن ویژه تا خرداد ماه / تخفیف یک تا ده درصدی به خوش‌حسابان

کد خبر : ۱۹۳۴۰۷

درحال حاضر حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر برای مسکن ویژه تهرانسر تایید شده‌اند. همچنین ۱۲۰ تا ۱۳۰ نفر اقساط خود را نپرداختند که پولشان عودت خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه واحدهای مسکن ویژه تهرانسر تا خرداد ۹۴ تحویل خواهد شد، گفت: تحویل واحدها به معنای سکونت مالکان نیست و تا زمانی که انشعابات و خدمات کامل نشده است، اجازه سکونت به آنها داده نخواهد شد. همچنین افرادی که زودتر از تاریخ اعلام شده اقدام به پرداخت اقساط خود کنند برای خرید زمین از تخفیف یک تا ده درصدی بهره مند خواهند شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فریبرز واحدی، مدیر کل اداره راه وشهرسازی استان تهران در نشستی که ظهر امروز برگزار شد در خصوص وضعیت مسکن ویژه تهرانسر، گفت: در ابتدای این پروژه ۳۵۹۵ نفر متقاضی وجود داشت که از این میزان در ابتدای کار ۱۲۵۴ نفر انصراف دادند همچنین ۴۶ نفر به دلیل تکمیل نبودن مدارک و ناتوانی در پرداخت قسط دوم حذف شدند.
وی افزود: درحال حاضر حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر برای مسکن ویژه تهرانسر تایید شده‌اند. همچنین ۱۲۰ تا ۱۳۰ نفر اقساط خود را نپرداختند که پولشان عودت خواهد شد.
واحدی با بیان این مطلب که پروژه از لحاظ پیشرفت فیزیکی رشد ۵۰ درصد داشته است افزود: یک هیات عامل را در سایت مستقر شده‌اند و از نزدیک فعالیت‌ها را رصد می‌کنند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در مهر و آبان ماه ۵۴۰ تا ۵۵۰ واحد از لحاظ ساختمانی تکمیل و تحویل خواهند شد همچنین آخرین تحویل‌ها در خرداد ۹۴ خواهد بود.
واحدی با اشاره به اینکه در نظر داریم بهترین امکانات را برای ساکنین مسکن مهر فراهم کنیم افزود: فراخوان جذب سرمایه‌گذار را در هفته جاری خواهیم داد.
وی در خصوص افراد خوش‌حساب گفت: کسانی که زودتر از موعد اعلام شده اقساط خود را پرداخت کنند تخفیف یک تا ده درصدی در بهای زمین خواهند داشت.
مدیرکل اداره راه شهرسازی تهران در پایان خاتمه خاطرنشان کرد: تحویل واحدها به معنای سکونت مالکان نیست. و تا زمانی که خدمات زیربنایی و انشعابات بنا نشده است شخصی اجازه سکونت در واحد های ویژه تهرانسر را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز