خبرگزاری کار ایران

شب گذشته؛

یکی دیگر از مصدومان ایران ۱۴۰ دعوت حق را لبیک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۸۹

مصطفی مزرعتی مستندساز کاشانی یک هفته بعد از سقوط هواپیمای آنتونوف۱۴۰ متأسفانه شنبه شب گذشته ۲۵ مرداد دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت

یک هفته بعد از سقوط هواپیمای آنتونوف۱۴۰، متأسفانه شنبه شب گذشته، ۲۵ مرداد، مصطفی مزرعتی، مستندساز کاشانی، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «مصطفی مزرعتی» مدیر مؤسسه فیلمسازی سیمانمای ماندگار کاشان که در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تهران بستری شده بود، نه شب گذشته بعد از یک هفته از حادثه سقوط هواپیمای آنتونوف۱۴۰ جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبودش رفت.

روز گذشته همسر مصطفی مزرعتی بعد از یک هفته بیهوشی بر اثر سوختگی شدید به هوش آمد.

امیر مزرعتی و مصطفی مزرعتی دو بردار مستندساز و از مدیران مؤسسه فیلم سازی سیمانمای ماندگار کاشان به همراه خانواده خود شهربانو شوکتی، زهره شکاری و پسر خردسال خود محمدپارسا مزرعتی برای تهیه مستند دو قسمتی تلویزیونی ‹‹ دیار ماندگار›› در طبس با هواپیمای آنتونوف ۱۴۰ از فرودگاه مهرآباد تهران عازم طبس شدند اما هواپیمای حامل آنان دقایقی پس از صعود دچار نقص فنی شد و حین بازگشت به باند فرودگاه و پرواز در ارتفاع پایین تعادل خود را از دست داد و ضمن برخورد با برخی موانع و جدا شدن دم و بال هواپیما، در ‌‌نهایت در خیابان مینا شهرک آزادی تهران سقوط کرد و چند ثانیه بعد منفجر شد و در آتش سوخت.

در این سانحه ۳۸ نفر از مسافران و خدمه و کادر فنی پرواز در دم جان باختند، ۱۰ نفر هم مصدوم و پس از حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

با فوت مصطفی مزرعتی آمار قربانیان این حادثه به ۳۹ نفر رسید.

نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل این ضایعه دردناک را ابتدا به جامعه هنری کشور، مردم دارالمومنین کاشان حصوصا به خانواده محترم ایشان تسلبت عرض می‌کند و برای بازماندگان این عزیز سفرکرده صبر جمیل، سلامتی و طول عمر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

امیداست کارهای ماندگار مصطفی مزرعتی عزیز از جمله تصاویر معنوی جزء خوانی حرم حضرت هلال بن علی(ع) آران و بیدگل سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهداردهال و تمام مستندسازی‌های ایشان در سراسر کشور، در اذهان ایرانیان ثبت شده است، قرین رحمت الهی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز