خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد:

صنعت حمل و نقل نیازمند برنامه‌ریزی صحیح، راهبردی و بلند مدت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۷۴

مجمع نمایندگان استان به دنبال این است که با رفع مشکلات پیش روی حمل و نقل، ظرفیت های بالقوه حمل و نقل استان را به فعلیت برساند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات حمل و نقل استان که با حضور جمعی از اعضای کانون‌های حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان استان در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تشکیل شده بود، گفت: با بررسی‌های انجام شده و ارائه نظرات اعضای کانون‌های حمل و نقل استان برای اولین بار موارد پیشنهادی برای حمل و نقل جاده ایی استان با همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان طبقه بندی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عضو هیئت رئیسه فراکسیون حمل و نقل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با بررسی و بحثو تبادل نظر در این زمینه به جمع بندی رسیده و قسمتی از مسایل و مشکلات موجود در حمل و نقل استان را حل کنیم.

عباس مقتدایی با توجه به مباحثمطرح شده در جلسه اذعان داشت: موقعیت ویژه حمل ونقل جاده ایی ایجاب می‌کند که به حمل و نقل جاده‌ای توجه خاصی شود و از نظر متخصصان در این حوزه برای بهبود جایگاه حمل و نقل جاده‌ای استان استفاده کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان برنامه ریزی صحیح و راهبردی و بلند مدت در صنعت حمل و نقل را از نیاز‌های این صنعت برشمرد و افزود: با همفکری و تکامل تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان می‌بایست به برنامه ریزی مناسب تری نسبت به گذشته دست یابیم.

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون توسعه حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مجمع نمایندگان استان به دنبال این است که با رفع مشکلات پیش روی حمل و نقل، ظرفیت‌های بالقوه حمل و نقل استان را به فعلیت برساند.

مقتدایی خاطر نشان کرد: یکی از دستاورد‌های تشکیل این جلسات در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها بررسی و ارائهٔ نقطه نظرات تشکل‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای جهت تنظیم پیشنهادی برای تشکیل شورای عالی حمل و نقل بوده که برای بررسی و رسیدگی خدمت رئیس جهمور ارائه شده است.

داریوش امانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از دکتر مقتدایی گفت: امیدواریم ضمن پیگیری و رفع این مشکلات در جلسه بعدی از حضور استاندار محترم، یکی از اعضای وزارت راه و شهرسازی و اعضای محترم مجلس بهره‌مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز