خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

روحیه‌ام این نیست که وارد حاشیه شوم / دولت الکترونیک سریع‌تر فراهم شود / طبیعی است برخی نمایندگان قانع نشوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۲۴

طبیعی است که یکسری از نمایندگان با پاسخ‌هایم قانع شوند و عده‌ای دیگر هم خیر؛ برای این موضوع هم ساز و کاری در مجلس وجود دارد.

وزیر ارتباطات گفت سه‌شنبه گذشته برای پاسخ به نمایندگان مجلس به کمیسیون فرهنگی رفتم و طبق روال عادی، عده‌ای از پاسخ‌های من قانع و عده‌ای هم نشدند.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم هفته فناوری اطلاعات پارسی زبانان در ارتباط با زمزمه‌های استیضاحش از سوی نمایندگان مجلس گفت: سه‌شنبه گذشته به کمیسیون فرهنگی رفتم و پاسخگوی سوالات نمایندگان مجلس بودم.

وی درباره چگونگی جلسه نیز گفت: طبیعی است که یکسری از نمایندگان با پاسخ‌هایم قانع شوند و عده‌ای دیگر هم خیر؛ برای این موضوع هم ساز و کاری در مجلس وجود دارد.

واعظی در پاسخ به این سوال که طرح چنین موضوعاتی از سوی نمایندگان و مخالفت با افزایش پهنای باند خلاف ماده ۴۶ برنامه پنجم توسعه که در آن ایران باید به جایگاه دومی در منطقه رسیده باشد، نیست؟، گفت: روحیه‌ام این نیست وارد حاشیه شوم و علاقمندم بتوانیم عقب افتادگی در زیرساخت ICT کشور را با لحاظ کردن مسائل اخلاقی، فرهنگی و امنیتی به سرعت پیش بریم تا هم زیرساخت‌های کشور و هم دولت الکترونیک سریع‌تر فراهم شود.

او افزود: از هر چیز مهم‌تر هم اینکه باید شبکه ملی اطلاعات را که نیازمندی و مطالبه مردم است، تا پایان سال ۹۴ راه‌اندازی کنیم.

وزیر ارتباطات در پایان گفت: مجلس ۲۹۰ نماینده دارد که نظرات‌شان با هم یکی نیست و ما هم ۱۸ وزیر هستیم که اگر قرار باشد هر روز به سوالات آنان پاسخ دهیم، به کارمان نمی‌رسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز