خبرگزاری کار ایران

دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۲۵۳

سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور تا پایان هفته جاری اعلام کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و همچنین بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر برای امروز (یکشنبه) و روزهای آینده تا پایان هفته در برخی مناطق کشور پیش بینی می شود.

برپایه این گزارش، کاهش چهار تا 6 درجه ای دما نسبت به دیروز (شنبه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز و سواحل دریای خزر انتظار می رود.

روز دوشنبه نهم فروردین نیز دمای هوا با کاهش چهار تا 6 درجه ای نسبت به روز یکشنبه در شمال شرق کشور پیش بینی شده، اما در بقیه مناطق کشور روند دما ثابت می ماند.

همچنین روز سه شنبه 10 فروردین بدون تغییر دما و تفاوت قابل توجه جوی نسبت به روز دوشنبه نخواهد داشت.

کاهش سه تا پنج درجه ای دمای هوا در روز چهارشنبه 11 فروردین نسبت به روز سه شنبه در سواحل دریای خزر مورد انتظار است و در بقیه مناطق تغییرات قابل توجه دمایی نسبت به روز دوشنبه پیش بینی نشده است.

روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته نیز کاهش سه تا پنج درجه ای دما درجه در جنوب و شرق، دو تا چهار درجه ای در جنوب شرق نسبت به روز قبل متصور است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز