خبرگزاری کار ایران

سایت ویلا تخصصی‌ترین سایت در زمینه آگهی انواع ویلا

برای بازدیدکنندگانی که قصد خرید ویلا را دارند امکاناتی در نظر گرفته شده است که در استان و شهر و محله مورد نظرشان می توانند به آسانی ویلا مورد نظر خود را پیدا کنند و همچنین از موقعیت مکانی دقیق ویلا از روی نقشه مطلع شوند.

به گزارش ایلنا؛ سایت ویلا تخصصی‌ترین سایت در زمینه آگهی انواع ویلا است.

از طریق این سایت می‌توانید آگهی ویلا خود را به صورت های رایگان ، ویژه و اکازیون ثبت کنید که با توجه به امکاناتی که برای پلن های مختلف در نظر گرفته شده امکان این را خواهید داشت که به طرز مطلوبی آگهی ویلا خود را مدیریت کنید و بهتر به بازدید کننده ها نمایش دهید.

برای بازدیدکنندگانی که قصد خرید ویلا را دارند امکاناتی در نظر گرفته شده است که در استان و شهر و محله مورد نظرشان  می‌توانند به آسانی ویلا مورد نظر خود را پیدا کنند و همچنین از موقعیت مکانی دقیق ویلا از روی نقشه مطلع شوند.

برای آن دسته از بازدید کنندگان نیز که قصد اجاره ویلا را دارند امکان این وجود دارد که به آسانی اجاره ماهانه و سالانه را تفکیک کنند و علاوه بر آن کسانی که قصد کرایه ویلا برای مسافرت و گردشگری را دارند امکان اجاره روزانه ویلا نیز وجود دارد و می‌توانند با فیلتر های مختلفی که در نظر گزفته شده است با توجه به هزینه  ، ویلا مناسب خود را پیدا کنند.

از دیگر امکانات ، بخش ثبت تقاضا سایت است که اگر هم داخل سایت ویلای مورد نظر خود را پیدا نکردید می توانید با ثبت تقاضا در سایت منتظر ویلای دلخواه خود باشید و به محض اضافه شدن آگهی ویلایی که با شرایط شما مطابقت داشت ، آن آگهی ویلا به ناحیه کاربری شما افزوده خواهد شد و از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی میشود.

vila.ir

 

کد خبر : ۴۲۷۲۳۵