خبرگزاری کار ایران

انتشار روزنامه خورشید متوقف می‌شود

کد خبر : ۱۱۲۴۰۵

انتشار روزنامه‌ی «خورشید» به‌مدت حداکثر یک‌ماه، به‌منظور بازنگری در اهداف انتشار، خط‌ مشی‌ها و سیاست‌های محتوایی و بهینه‌سازی ساختار اجرایی روزنامه متوقف می‌شود.

ایلنا: انتشار روزنامه‌ی «خورشید» به‌منظور بازنگری در اهداف انتشار، خط‌ مشی‌ها و سیاست‌های محتوایی و بهینه‌سازی ساختار اجرایی روزنامه متوقف می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی‏ این سازمان در اطلاعیه ای که به همین منظور منتشر کرده‏، آورده است: به آگاهی کلیه‌ی خوانندگان و مشترکان روزنامه‌ی «خورشید» و نیز تمام شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌ اجتماعی می‌رساند، این سازمان به‌عنوان صاحب امتیاز و ناشر روزنامه‌ی «خورشید» در نظر دارد، ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده، نسبت به بازنگری در اهداف انتشار، خط‌ مشی‌ها، سیاست‌های محتوایی و بهینه‌سازی ساختار اجرایی این روزنامه همسو با انتظارات، مطالبات بحق و نیازهای متنوع مخاطبان آن، اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارآفرینان اقدام کند.

بر این اساس، انتشار این روزنامه از تاریخ صدور اطلاعیه، حداکثر به‌مدت یک‌ماه متوقف می‌شود و نتایج مطالعات، بررسی‌ها و تصمیم‌های بعدی در این زمینه متعاقبا به آگاهی عموم خواهد رسید.

بدیهی است تمام حقوق قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی طرف همکاری با این نشریه از سوی صاحب‌ امتیاز و ناشر این رسانه کماکان در چارچوب تعهدات فی‌مابین معتبر خواهد بود.

همچنین براساس احکام صادره از طرف مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی «ابراهیم رستمیان‌مقدم» به‌عنوان رییس شورای راهبری و سرپرست روزنامه‌ی «خورشید» و «علیرضا امیرپور»، «مسعود حیدری» و «علی اکرمی عراقی» به‌عنوان اعضای شورای راهبری منصوب شدند.

در حکم صادرشده از طرف دکتر «سیدتقی نوربخش» آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری و همفکری سایر اعضای این شورا و نیز کلیه‌ی دست‌اندرکاران این رسانه، در راستای ایجاد تحولات ساختاری در همه‌ی زمینه‌ها، بویژه ساختار محتوایی و حرفه‌یی و بهینه‌سازی، ارتقای کیفی و کارآمدی تشکیلاتی این رسانه، همسو با اهداف، سیاست‌ها، برنامه‌ها و نیز نیازهای عصری سازمان و انتظارات برحق شرکای اجتماعی آن، بویژه بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان کشور و در مسیر کمک به تحقق راهبردهای کلان نظام رفاه اجتماعی، با گرایش اصلی به سمت توسعه‌ی بیمه‌های اجتماعی و در راستای منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مؤید و موفق باشید.

همچنین نوربخش با فرستادن نامه‌ای به دکتر «حسین انتظامی» - معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - پایان دوره‌ی مدیرمسوولی «محمدرضا تقوی‌فرد» در روزنامه‌ی «خورشید» را اعلام کرد.

در این نامه نیز آمده است: به این وسیله، پایان دوره‌ی مدیرمسوولی جناب آقای «محمدرضا تقوی‌فرد» در روزنامه‌ی «خورشید» به صاحب امتیازی سازمان تأمین‌ اجتماعی را اعلام می‌دارد. این سازمان متعاقبا مطابق قانون مطبوعات در مهلت قانونی، مدیرمسوول جدید روزنامه را برای اقدامات مقتضی معرفی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز