خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه بر‌تر تمدید شد

کد خبر : ۱۱۴۷۹۵

دوازدهمین جشنواره کتاب و رسانه بر‌تر امسال هم زمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب در ۶ بخش یادداشت، گزارش، گفت‌و‌گو، خبر، معرفی کتاب و عکس برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه بر‌تر تا ۱۲ آبان تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، سیدمهدی جعفری افزود: تاکنون ۵۱۱ اثر به دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه بر‌تر رسیده است و به دلیل استقبال گسترده خبرنگاران تخصصی حوزه کتاب، مهلت حضور در این رویداد تا تاریخ ۱۲ آبان ماه تمدید شد.

وی گفت: دوازدهمین جشنواره کتاب و رسانه بر‌تر امسال هم زمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب در ۶ بخش یادداشت، گزارش، گفت‌و‌گو، خبر، معرفی کتاب و عکس برگزار می‌شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره کتاب و رسانهٔ بر‌تر ادامه داد: بر این اساس خبرنگاران حوزه کتاب تا ۱۲ آبان ماه فرصت دارند آثار خود با «موضوع کتاب»(که از ابتدای شهریور سال ۱۳۹۱ تا پایان شهریور سال جاری در مطبوعات، خبرگزاری و نشریات کشور منتشر شده است) به نشانی میدان بهارستان، خیابان کمال‌الملک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه سوم، اتاق ۳۳۲، دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین خبرنگاران می‌توانند در بخش خبر ۵ اثر و در دیگر بخش‌ها ۳ اثر ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۸۵۱۲۲۷۸ تماس بگیرند.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۵ آبان تا ۲ آذرماه سال جاری در سراسرکشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز