خبرگزاری کار ایران

دو نمایشگاه در فرهنگسرای ملل

کد خبر : ۱۱۷۵۵۲

دو نمایشگاه گروهی و معرق در فرهنگسرای ملل برپا شده است.

ایلنا: نمایشگاه نقاشی گروهی در نگارخانه شماره دو و سه از ۱۳تا ۱۹آبان ماه در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با سبک نیمه انتزاعی با فضای غالب دکوراتیو با ۲۵ اثر از آثار برگزیده شیده مدیری، مرجانه اصغری، کتایون محمودیان، پریسا رشیدی، الهه اسدی، فوژان فرهودی، بهاره فیروز بخش، فریبا تکاور و همایون فر که از هنرجویان آیتا خرمی‌نژاد برپا شده است.
این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ در فرهنگسرای ملل میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

* نمایشگاه معرق
نمایشگاه معرق خط وصال به هنرمندی منصور غفاریان ۱۳-۱۹ آبان در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
این نمایشگاه با ۳۰ اثر از آیه و سوره‌های قرآنی و ابیاتی از شاعران بنام چون حافظ، خیام، و مولانا است. سبک تابلوهای خطی از استادانی چون جلیل رسولی، سعید بصیرت و استاد لنگری و در تمامی تابلو‌ها مس و انواع فلزات به کار رفته است.
این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ در فرهنگسرای ملل میزبان علاقمندان به هنر است.

* همایش شیوه‌های شاد زیستن

همایش یکروزه «شیوه‌های شاد زیستن» در زمینه آموزش شهروندی(زندگی آموختنی است) با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان، در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
در همایش شیوه‌های شاد زیستن، موضوعاتی چون شادی چیست، چگونه باید شاد زیست، قواید شادی زندگی چیست و تاثیرات شادی در زندگی اجتماعی با حضور استاد علی بهزادی مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد.
شهروندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند ۱۳ آبان ماه ساعت ۱۰ به نشانی: بزرگراه صدر، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۲۱۳۰۱۹ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز