خبرگزاری کار ایران

در سالروز حادثه سقوط هواپیمای C۱۳۰

مزار شهدای خبرنگار گلباران شد

کد خبر : ۱۲۶۷۸۴

به یاد شهدای حادثه سقوط هواپیما؛ ۱۰۴ کبوتر به دست فرزندان شهدا آزاد شدند و مزار شهدای رسانه نیز با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم و معاونان و مدیران رسانه ملی گلباران شد.

ایلنا: همزمان با سالروز حادثه سقوط هواپیمای c۱۳۰، سالگرد شهدای اصحاب رسانه در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) برگزارشد.

به گزارش ایلنا، مراسم هشتمین سالگرد شهادت جمعی از فرزندان غیور ایران اسلامی در حادثه سقوط هواپیمای c۱۳۰بعد از ظهر روزپنج شنبه ۱۴ آذر با حضور خانواده معظم شهدا، قائم مقام، معاونان ومدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما، نمایندگان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و برخی از مسئولان کشوری ولشکری برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در قطعه اصحاب رسانه بهشت زهرا(س) برگزار شد، پس از مراسم عزاداری ونوحه خوانی، حجت الاسلام اسکندری(مشاور قرآنی شبکه یک سیما) در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان گفت: این عزیزان برای خدمت به نظام مقدس اسلامی به این ماموریت الهی اعزام شدند که با شهادت خود مایه سربلندی وافتخار خانواده بزرگ صداوسیما هستند.

وی افزود: همه ما دررسانه ملی پیرو راه وقدردان از خود گذشتگی آن‌ها هستیم. وبرای زنده نگه داشتن یاد وخاطره آن‌ها باید تلاش کنیم.

در پایان مراسم به یاد شهدای این حادثه ۱۰۴ کبوتر به دست فرزندان شهدا آزاد شدندومزار شهدای رسانه نیزبا حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم و معاونان و مدیران رسانه ملی گلباران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز