خبرگزاری کار ایران

روستاآزاد:

جوانان باید با نوآوری و پیشرفت کاری کنندخون شهدای جهاد علمی پایمال نشود

کد خبر : ۱۲۶۹۸۴

باید توجه داشت که بدون اقتصاد دانش بنیان کسی نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد زیرا تنها از این طریق اقتصاد دانش بنیان شکل می‌گیرد.

ایلنا: روستاآزاد درباره برگزاری کنگره ملی شهدای جهاد علمی گفت: ‌‌ همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند امسال سال حماسه اقتصادی و سیاسی است و‌‌ همان طور که می‌دانید در اقتصاد امروز اقتصاد دانش بنیان را داریم.
به گزارشایلنا وی افزود: باید توجه داشت که بدون اقتصاد دانش بنیان کسی نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد زیرا تنها از این طریق اقتصاد دانش بنیان شکل می‌گیرد.
روستاآزاد همچنین گفت: برای اینکه مشکلات حل شود باید به جایی برسیم که با دانشجویان در ارتباط باشیم زیرا آن‌ها به طور قطع می‌توانند در آینده ما تاثیر به سزایی داشته باشند.
وی همچنین گفت: جهادگری عرصه علم که عرصه مهم و اولیه ما در چالش با دنیای ظلم و ستم است باید اتفاق بیافتد و یکی از راه‌ها برگزاری این کنگره است که تاثیر بسیار زیادی هم دارد.
دکتر روستا آزاد با بیان اینکه سرمایه اولیه در هستی سرمایه انسانی و جوان‌ها است، گفت: اگر با ابزارهای مناسب جوان‌ها را هدایت کنیم ابزارهایی که بزرگان آن‌ها را تدوین کردند می‌تواند بسیار راهبردی و مهم باشد.
وی ادامه داد: می‌توانیم با ابزارهای مناسب و برگزاری کنگره‌ها در چشم و دل مردم و جوانان دانشمندان علمیمان را به شایستگی جلوه دهیم.
روستا آزاد همچنین خاطرنشان کرد: جوانان جامعه باید با تکنولوژی و کارهایی که این دانشمندان بزرگ علمی برای کشور انجام دادند آشنا شوند و فعالیت‌های آن‌ها را برای خود الگو قرار دهند تا بدین طریق خودکفا شویم و دستمان در برابر بیگانگان دراز نشود.
وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که حفاظت از جان و تامین امنیت سایر دانشمندان هسته‌ای کشورمان مساله‌ای است که باید با جدیت دنبال شود زیرا آن‌ها جزء سرمایه‌های ارزشمند کشور محسوب می‌شوند و نباید به همین راحتی آن‌ها را از دست بدهیم.
روستا آزاد ادامه داد: مسیر توسعه علمی کشورهرگز متوقف نمی‌شود زیرا به طور قطع در این سرزمین جوانان با غیرتی داریم که می‌خواهند پرچم ایران را در دنیا به اهتزاز درآورند.
وی در ادامه افزود: این جوانان می‌توانند با نوآوری و پیشرفت در این مسیر کاری کنند تا خون شهدای جهاد علمی که بسیار برای این کشور زحمت کشیدند، پایمال نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز