خبرگزاری کار ایران

جشنواره­ فرهنگی‌ دانشجویی «باران» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۵

نخستین جشنواره­­‌ی سراسری دانشجویی فرهنگی «باران» در محورهای «فکر کنید، بخورید، صرفه جویی کنید» و «آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان» در بخش­‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه و وبلاگ برگزار خواهد شد.

ایلنا: نخستین جشنواره­‌ی فرهنگی‌ ‌ دانشجویی حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی با عنوان «باران»، توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در چهار بخش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، رضا فریدزاده(رئیس این سازمان) اعلام کرد: نخستین جشنواره­­‌ی سراسری دانشجویی فرهنگی «باران» در محورهای «فکر کنید، بخورید، صرفه جویی کنید» و «آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان» در بخش­‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه و وبلاگ برگزار خواهد شد.

فریدزاده گفت: جوایز هر بخش شامل نفر اول: ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم: ۷ میلیون ریال، نفر سوم: ۵ میلیون ریال و نفر چهارم ۳ میلیون ریال خواهد بود.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰دی ماه ۱۳۹۲ بوده و ارسال آثار فقط به صورت مجازی امکان‌پذیر است.

دبیرخانه محیط زیست سازمان دانشجویان، برگزاری دو دوره همایش سراسری مسئولان گروههای دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی، طرح ملی بنشانیم درخت و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی محیط زیست را در کارنامهٔ خود دارد.

دانشجویان علاقه‌مند می‌­توانند برای دریافت آگاهی‌های بیشتر از قوانین جشنواره و ارسال اثر خود به پایگاه اینترنتی www. studentcity. ir مراجعه کنند. لازم به ذکر است تمامی مراحل دریافت آثار تنها از طریق همین پایگاه انجام می‌شود.

شماره­ تلفن‌ دبیرخانه محیط زیست ۶۶۹۷۸۰۰۰۰۲۱ پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز