خبرگزاری کار ایران

با برگزاری هشتمین دوره انتخابات؛

اعضای جدید هیأت مدیره‌ انجمن روابط‌عمومی ایران انتخاب شدند

کد خبر : ۱۳۲۰۷۴

جواد قاسمی، سید غلامرضا کاظمی‌دینان، امیرعباس تقی‌پور، میرزابابا مطهری‌نژاد، امیر لعلی، منصور ساعی و ابوالقاسم حکیمیان با اکثریت آراء به عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره و سعید شهبازی، ناصر بزرگمهر و حمید صدیق‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره هیأت مدیره‌ انجمن روابط‌عمومی ایران انتخاب شدند.

ایلنا: اعضای جدید هیأت‌مدیره و بازرس قانونی هشتمین دوره انجمن روابط‌عمومی ایران انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا‏، در مجمع عمومی این انجمن که روز ۴ دی‌ماه با حضور اعضای انجمن و نماینده وزارت کشور برگزار در فرهنگسرای شفق شد، پس از قرائت و تصویب گزارش هیأت‌مدیره‌، خزانه‌دار و بازرس قانونی دوره هفتم، انتخابات اعضای جدید هیأت مدیره برگزار شد.

پس از پایان رأی‌گیری و شمارش آراء، جواد قاسمی، سید غلامرضا کاظمی‌دینان، امیرعباس تقی‌پور، میرزابابا مطهری‌نژاد، امیر لعلی، منصور ساعی و ابوالقاسم حکیمیان با اکثریت آراء به عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره و سعید شهبازی، ناصر بزرگمهر و حمید صدیق‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.

همچنین مجمع عمومی محمدرضا حقیقی و ناهیدالسادات حسینی را به ترتیب عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل انجمن انتخاب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز