خبرگزاری کار ایران

نوشاد عبادی در گفتگو با ایلنا:

امیدواریم مدیر مسئول آسمان شنبه آزاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۸

برای عباس بزرگمهر مدیر مسئول روزنامه آسمان قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی صادر شده و قرار است وکیل وی روز شنبه ۳ اسفند ماه برای آزادی اش این قرار وثیقه را ارائه کند.

ایلنا: روزنامه آسمان روز گذشته با اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی و توهین به مقدسات اسلامی توقیف و مدیر مسئول روزنامه نیز به زندان اوین منتقل شد اما امید است که روز شنبه وی آزاد شود.

نوشاد عبادی از دوستان عباس بزرگمهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: برای مدیر مسئول آسمان قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی صادر شده است و قرار است آن را به دادگاه ارائه کنیم.
وی با اشاره به گرفتن وکیل برای این پرونده گفت: روز شنبه ۳ اسفند ماه ساعت ۸ صبح به شعبه ۱۲ دادگاه می‌رویم و امیدواریم رئیس شعبه با قبول کردن قرار وثیقه، وی را آزاد کند.
عبادی با اشاره به اینکه مدیر مسئول روزنامه تاکید کرده است که این کار عمدا صورت نگرفته افزود: این سهل انگاری از سوی نویسنده مطلب و مدیر فنی بوده است و علیرغم آنکه مدیر مسئول مطلب را اصلاح کرده و کلمه غیر انسانی را حذف کرده است اما سهوا مطلب قبل از اصلاح به چاپخانه ارسال شده است.
وی ادامه داد: قرار داد مدیر فنی و نویسنده مطلب لغو شده است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته با اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه، روزنامه آسمان به دلیل انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی و توهین به مقدسات اسلامی توقیف شد.
روزنامه یاد شده در شماره روز سه شنبه مورخ۲۹ بهمن ۹۳ با انتشار مطلبی نوشته بود که حکم قصاص غیر انسانی است.
متعاقب انتشار این مطلب سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیر مسئول این روزنامه اعلام جرم کرد و خواستار توقف انتشار آن شد. در پی ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه، بازپرس پرونده پس از رسیدگی دستور توقیف این روزنامه را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و ابلاغ کرد. این گزارش همچنین حاکیست که مدیر مسئول این روزنامه نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز شب گذشته بعد از مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنوراه موسیقی فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت روزنامه آسمان گفت: توقیف روزنامه دست ما نیست به همین دلیل الان نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز