خبرگزاری کار ایران

واکنش وزیر ارشاد به توقیف آسمان،

علی جنتی: توقیف روزنامه دست ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۵۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره توقیف روزنامه آسمان گفت: توقیف روزنامه دست ما نیست به همین دلیل الان نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد ندارد فعلا درباره روزنامه آسمان اظهار نظر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته بعد از مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنوراه موسیقی فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره روزنامه آسمان گفت: توقیف روزنامه دست ما نیست به همین دلیل الان نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم.

جنتی همچنین درباره تولید موسیقی فاخر گفت: تولید موسیقی فاخر خلق‌الساعه‌ای نیست و اگر دنبال موسیقی فاخر هستیم نباید انتظار داشته باشیم که این موسیقی در لحظه تولید شود. این دیدگاه مستلزم آموزش و تقویت صدای جوان هنرمند و مستعد حوزه موسیقی است که به طور طبیعی در بین آن‌ها نخبگانی ظهور خواهند کرد که می‌توانند‌‌ همان موسیقی فاخری را که مد نظر ما و درشان ملت ایران است، خلق کنند.

وی ادامه داد: تا آنجایی که مشکلات مالی دولت اجازه دهند باید در ساخت سالن‌های مخصوص اجرای موسیقی گام‌هایی را برداریم. البته در این راه بهره‌مندی از امکانات غیر دولتی هم می‌تواند کمک شایان توجهی به توسعه فضاهای فرهنگی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز