خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کد خبر : ۱۵۱۶۵۴

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم تجلیل از ایثارگران وزارتخانه، دوشنبه نوزدهم اسفند ماه سال جاری در محل سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

ایلنا: سعید الفتی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان فرهنگ غالب جامعه و تقدیر و تجلیل از کارکنان ایثارگر وزارتخانه برگزار می‌شود.

الفتی ادامه داد: معرفی بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت ازجمله برنامه‌های دفتر امور ایثارگران این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه مراسم امسال به شکل متفاوتی از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، افزود: در بیانیه‌ای که در روز مراسم قرائت خواهد شد راهکارهای اجرائی بهره مندی بیشتر از حضور ایثارگران در حوزه فرهنگ و هنر تشریح می‌شود.

مشاور وزیر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند " تلاش در عرصه فرهنگ جهاد است " گفت: حضور پررنگ و همراهی معنوی آنان در برپائی بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری بسیار قابل توجه است.

وی ضمن اشاره به حادثه عاشورا و تقدیر از تلاش‌های ایثارگران کشورمان در هشت سال دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز به بسترسازی و آشنا ساختن نسل جوان با این فرهنگ دارد.

مراسم تجلیل و تقدیر از ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های تابعه آن با حضور جمعی از رؤسای سازمانها، معاونین، مدیران و ایثارگران این وزارتخانه نوزدهم اسفندماه، ساعت ۸:۳۰ در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز