خبرگزاری کار ایران

نخستین سرور قهرمانان بازی ایرانی عصرپادشاهان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۲۳

نخستین سرور قهرمانان بازی " عصرپادشاهان " ۱۴ تیرماه ۹۳ ساعت صفر بامداد به عنوان رخداد هیجان‌انگیز صنعت گیم کشور آغاز به کار می‌کند.

ایلنا: نخستین سرور قهرمانان بازی ایرانی عصرپادشاهان در سال۹۳ راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این رقابت بیش از ۵ هزار نفر از بهترین، باهوشترین و با تجربه‌ترین قهرمانان بازی آنلاین عصر پادشاهان در یک نبرد ۴۵ روزه در کنار یکدیگر جمع خواهند شد.

بازیکنان دعوت شده به سرور قهرمانان از بین بیش از ۷۰۰ هزار نفر بازیکن عصر پادشاهان انتخاب شده و هر یک دارای افتخارات درخشانی هستند.

پس از برگزاری ۲۰ سرور اول بازی عصرپادشاهان و مشخص شدن قهرمانان این ۲۰ سرور، در یک نبرد بسیار حساس و نفس گیر کل این قهرمانان در یک سرور در کنار یکدیگر به رقابت می پردازند تا از بین این قهرمانان ارزنده و باهوش، قهرمان، قهرمانان سری اول بازی عصرپادشاهان مشخص شود.

سرور قهرمانان دارای جوایز ارزنده و متعددی است که بازیکنان باید در مراحل بازی به آنها دست یابند.

همچنین سه تیم برتر این سرور در مرحله بعد به عنوان نماینده ایران در نبرد بین المللی عصرپادشاهان که بین قهرمانان کشورهای مختلف برگزار خواهدشد، شرکت خواهند کرد.

بازی رایانه ای عصرپادشاهان اکنون به زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی و عربی ترجمه شده و تاکنون بیش از ۱۰ سرور این بازی ایرانی در اروپا و ۲۴ سرور در ایران راه‌اندازی شده است.

عصرپادشاهان با بیش از ۷۰۰ هزار نفر بازیکن در ایران و بیش از ۱۰۰ هزار نفر بازیکن در اروپا پرمخاطب‌ترین بازی ایرانی در داخل و خارج کشور به شمار می‌رود.

مجوز ساخت این بازی را بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای صادر کرده و در رده بازی‌های ۳ +(کاملا سالم و مناسب برای همه رده‌های سنی) از منظر نظام رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌‌ای(اسرا) جای دارد.

نگارش‌های دیگری از بازی عصر پادشاهان برای سایر پلتفرم‌ها ازجمله Android و IOS در دست تولید است که در سال ۱۳۹۳ رونمایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز