خبرگزاری کار ایران

۱۷ بازی رایانه‌ای ایرانی فاقد مجوز ساخت و عرضه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۸۸

بازی‌های «پشت خطوط دشمن»، «راش»، «استیم»، «بلوپ»، «عمو پستچی»، «جورچین(برای اندروید)»، «فروت کرفت»، «دکتر جت»، «کینوک»، «تحت تعقیب ۲»، «سرعت کوچک small speed»، «زاگ»، «انقراض Dead August»، «ماهی گلی»، «خاله قزی»، «بی‌باک و افسانه کهن» و «جنگ خان‌ها» فاقد مجوز است.

معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای اعلام کرد: بازی‌های «پشت خطوط دشمن»، «راش»، «استیم»، «بلوپ»، «عمو پستچی»، «جورچین(برای اندروید)»، «فروت کرفت»، «دکتر جت»، «کینوک»، «تحت تعقیب ۲»، «سرعت کوچک small speed»، «زاگ»، «انقراض Dead August»، «ماهی گلی»، «خاله قزی»، «بی‌باک و افسانه کهن» و «جنگ خان‌ها» فاقد مجوز ساخت و عرضه از این بنیاد است.

به گزارش ایلنا؛ همچنین بازی‌های رایانه‌ای «ماشین آهنربای هیدورلیکی»، «معمای گویان»، «سوپرشوت» و «آفتابه» نیز فاقد مجوز ساخت است.

براساس قانون، نظارت برتولید(مجوز ساخت) و توزیع و نشر(مجوز عرضه) بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی به عهده این بنیاد است.

بر این اساس تمام طرح‌ها و بازینامه‌ها در اشکال و گونه‌های مختلف مرتبط با حوزه گیم برای تولید می‌بایست دارای مجوز ساخت باشد.

تولید و ارایه هرگونه بازی رایانه‌ای فارغ از روند یادشده قانونی نبوده و عواقب قانونی آن بعهده سازندگان و پخش‌کنندگان این قبیل تولیدات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز