خبرگزاری کار ایران

ماهنامه انگلیسی " ایران امروز " ویژه جام جهانی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۵۵

بیست و یکمین شماره از ماهنامه انگلیسی زبان " ایران امروز " «Iran Today» از سوی بنیاد اندیشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی چاپ و منتشر شد.

بیست و یکمین شماره از ماهنامه انگلیسی زبان " ایران امروز " «Iran Today» منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ این نشریه به مدیرمسئولی احمد نثاری و با رویکردی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، منتشر می‌شود. سردبیر این ماهنامه، اعظم حسینی است.

طرح روی جلد این شماره به کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی کشورمان اختصاص یافته و عنوان «صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴» بر آن به چشم می‌خورد.

نخستین مقاله این شماره که به طور ویژه به جام جهانی اختصاص یافته، به بررسی حضور ایران در چهار دوره جام جهانی در سال‌های ۱۹۷۸،۱۹۹۸، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ می‌پردازد.

«تاریخچه فوتبال در ایران» عنوان مقاله مفصلی است که به بررسی ورود فوتبال به ایران، افتخارات تیم ملی ایران در تورنمنت‌های مختلف، تشکیل تیم‌های باشگاهی و رقابت‌های باشگاهی از جمله دربی استقلال و پرسپولیس و… می‌پردازد.

در این شماره می‌خوانید:

- معرفی روسای فیفا در ادوار مختلف

- بلیط بازی‌های جام جهانی برزیل

- تاریخچه جام جهانی

- بررسی نشان بازی‌های جام جهانی در ادوار مختلف

- سه تکنولوژی تاثیرگذار در جام جهانی ۲۰۱۴

- معرفی پیراهن ایران در جام جهانی برزیل

- رده‌بندی استادیوم‌های جام جهانی ۲۰۱۴

- و…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز