خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه هفته فرهنگی ایران در فیلیپین

کد خبر : ۱۷۷۸۰۱

نمایشگاه هفته فرهنگی ایران باعنوان با حضور جوسلین لاپید مدیر مجموعه تجاری اِس. اِم مگامال و ایرانیان مقیم این کشور افتتاح شد.

نمایشگاه هفته فرهنگی ایران باعنوان " ایران سرزمین فرهنگ و تمدن " توسط رایزنی فرهنگی کشورمان در مانیل افتتاح شد.

به گزارش ایلنا؛ نمایشگاه هفته فرهنگی ایران باعنوان " ایران سرزمین فرهنگ و تمدن " با همکاری بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای مانیل " اِس. اِم. "(مگا مال) در مجموعه تجاری این فروشگاه ۲۶ خرداد ماه با حضور سفیر و موسوی سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان، ایرانیان مقیم، جوسلین لاپید مدیر مجموعه تجاری اِس. اِم مگامال افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه، جوسلین گفت: کتب ادبی و هنری و صنایع دستی ایران، نمایانگر فرهنگ غنی ایران است.

جوسلین ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای اِس. اِم در راستای گسترش هنر در کنار توسعه تجاری می‌کوشد فرهنگ و هنرهای دیگر سرزمین‌ها را به مردم فیلیپین به شناساند، و برپایی این نمایشگاه در راستای اهداف یادشده است.

سپس نماهنگی از تاریخ و تمدن کهن ایران زمین با تأکید بر پیشرفت‌ها و دست‌آوردهای سالهای اخیرکشورمان پخش شد. اجرای برنامه موسیقی زنده با نواختن قطعاتی از موسیقی سنتی ایران بوسیله سنتور و ضرب بخش دیگری از مراسم افتتاحیه بود.

این نمایشگاه تا تاریخ پنجشنبه ۲۹ خرداد ماه در مجموعه تجاری اس. ام، بر پا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز