خبرگزاری کار ایران

ازسوی انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی؛

مراسم روز خبرنگار در برج میلاد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۴۷

مراسم روز خبرنگار؛ روز شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۹ و سی دقیقه الی ۱۲ و سی دقیقه صبح در برج میلاد برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن‌های غیردولتی گفت: مراسم روز خبرنگار در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی وکیلی اعلام داشت که به پاس احترام به خبرنگاران سخت کوش انجمن روزنامه های غیر دولتی افتخار میزبانی یک هزار خبرنگار را خواهد داشت.

وی افزود: این مراسم روز شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۹ و سی دقیقه الی ۱۲ و سی دقیقه صبح در برج میلاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: میزبان این برنامه انجمن روزنامه‌های غیر دولتی است و از بسیاری از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب دعوت شده است همچنین قرار است تعدادی از روزنامه‌نگاران به نمایندگی از اهالی رسانه دیدگاههای خودرا مطرح کنند.

وکیلی اجرای برنامه موسیقی زنده و پخش فیلم مستندی در باره روزنامه نگاری را ازدیگر برنامه‌های روز ۱۷ مرداد دانست و افزود: از علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی و جمعی از نمایندگان مجلس مدیران نهاد ریاست جمهوری و هیات نظارت بر مطبوعات برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

رئیس انجمن های غیر دولتی در ادامه گفت: اگر چه انجمن میزبان مراسم بزرگداشت خواهد بود ولیکن شرکت کنندگان از تمامی روزنامه‌های کشور دولتی و غیردولتی خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و حتی شکبه‌های رادیو و تلویزیون خواهند بود. مدعوین براساس سهمیه توسط مدیر مسوول هر رسانه انتخاب و کارت دعوت تقدیمشان خواهد شد.

ضمنا خبرنگاران می‌توانند از ساعت ۱۴ روز شنبه تا پایان روز یکشنبه به اتفاق خانواده‌هایشان از برج میلاد به صورت مجانی بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز